W erze cyfrowej, gdzie pierwsze wrażenie odgrywa kluczową rolę w procesie podejmowania decyzji, udział w profesjonalnej sesji zdjęciowej staje…
Polecane artykuły
Krok po kroku wyjaśniamy, jak zainstalować na stronie internetowej WordPress Google Analytics 3 i Google Analytics 4. …
W końcu uruchomiłeś swój sklep internetowy w PrestaShop. Nie masz jednak zamówień. Przyczyna może być prozaicznie prosta. Zapewne jeszcze…
Jakie są korzyści z wdrożenia działań marketingowych w sieci? Zwiększenie sprzedaży, zyskanie nowych klientów oraz zdobycie większej rozpoznawalności marki…
Myślisz o zmianie kariery? Zainteresowała Cię praca w SEO? Podpowiadamy, od czego zacząć karierę w SEO oraz jakie warto…
Page Speed Insights (PSI) to darmowe i popularne narzędzie, w którym sprawdzimy czas ładowania się strony na smartfonach i…
blog
Main Menu
Ostatnie wpisy
Właściciel znanej agencji interaktywnej ComputerSoft Wrocław, która buduje sklepy internetowe, radzi przedsiębiorcom, na co powinni zwrócić szczególną uwagę przy wyborze witryny sklepu internetowego.
W końcu uruchomiłeś swój sklep internetowy w PrestaShop. Nie masz jednak zamówień. Przyczyna może być prozaicznie prosta. Zapewne jeszcze nikt nie słyszał o Twoim sklepie. Musisz więc jak najszybciej zadbać o jego promocję w Internecie.
Obecnie w Polsce jest prawie 30 tysięcy sklepów internetowych i z każdym dniem przybywa nowych. Część z nich oparta jest na darmowym oprogramowaniu open source, takim jak PrestaShop.
Przedmiotem niniejszego porównania jest WordPress i MODX, systemy CMS typu open source. CMS to angielski skrót od „Content Management System”, który oznacza „System Zarządzania Treścią. Oba systemy...
Nie prowadziłeś wcześniej sprzedaży w internecie? Nie martw się. To nic trudnego. Zaufaj sprawdzonym rozwiązaniom e-commerce i wybierz PrestaShop.
System, który sprawdzi się w celu sprzedaży B2B musi posiadać odpowiednie funkcjonalności, które sprostają potrzebom klienta biznesowego. Takie rozwiązanie oferuje PrestaShop.
Czy można samodzielnie pozycjonować sklep internetowy? Kwestia ta budzi zainteresowanie, ale także wątpliwości wśród osób zakładających swój pierwszy sklep online. Tymczasem jak najbardziej można samemu podjąć działania, które wesprą naszą widoczność.
Wizytówka Google zawiera najważniejsze informacje na temat firmy. Często to właśnie dzięki niej klient dowiaduje się o istnieniu danego przedsiębiorstwa. Wizytówka Google sprawdza się jednak nie tylko w przypadku sprzedaży stacjonarnej, ale też w handlu elektronicznym.
Posiadasz sklep internetowy i zastanawiasz się nad sensem prowadzenia bloga firmowego? Być może nie masz pomysłu na tematy artykułów? Sprawdź, dlaczego warto prowadzić bloga firmowego, o czym należy pamiętać tworząc wpisy, a także skąd czerpać inspiracje na tematy artykułów.
Na potrzeby holenderskiej firmy stworzyliśmy wyszukiwarkę Selektoria, która działa w systemie afiliacyjnym. Strona została oparta na silniku PrestaShop. Obecnie w ofercie znajduje się kilkanaście tysięcy produktów przeznaczonych zarówno do domu, jak i ogrodu, które pochodzą z różnych firm.