Firmy, które stawiają na rozwój, zdecydowanie powinny rozważyć wdrożenie systemu B2B. Jednak zanim wybierzemy najlepszy system B2B dla naszego biznesu, warto zapoznać się z kwestiami, które należy wziąć pod uwagę podczas dokonywania decyzji. Dzięki temu zyskamy wygodną platformę B2B, która sprawnie obsłuży naszych klientów biznesowych.
Różnice między klientem B2B, a B2C

Sposób, w jaki pozyskiwani są klienci B2B, może wyglądać podobnie, jak w modelu B2C. W związku z tym, wykorzystuje się reklamy na Facebooku, Google Ads czy e-mail marketing. W przypadku modelu B2B, dość duże znaczenie może mieć promowanie marki podczas specjalistycznych, branżowych eventów. W modelu B2B nacisk kładzie się przede wszystkim na budowanie długotrwałych relacji. Niezwykle istotna jest personalizacja oferty, czyli stosowanie specjalnych programów rabatowych, ale także dopasowywanie swoich działań do oczekiwań i potrzeb klientów B2B.
Jak wygląda system do obsługi klienta biznesowego?

Na co zwrócić uwagę podczas wdrażania systemu B2B?
Baza klientów

Personalizacja oferty

Zaawansowane wyszukiwanie

Automatyczne generowanie dokumentów

Wystawianie faktur

Zarządzanie magazynami

Najlepszy system B2B
Jaki system B2B jest najlepszy? Przede wszystkim taki, który zostanie w pełni dopasowany do naszych potrzeb, jak i oczekiwań klientów z danej branży. Dobry system B2B w olbrzymim stopniu ułatwi nam pracę, a jednocześnie zadba o komfort klienta biznesowego.
Korzyści z wdrożenia systemu B2B
Wygodny sposób zamawiania

Mniejsze koszty

Składanie zamówień 24 godziny na dobę

Automatyzacja procesów

Stały nadzór nad stanem magazynowym

Zbuduj sklep B2B z agencją interaktywną ComputerSoft
Nasza agencja interaktywna z Wrocławia posiada doświadczenie we wdrażaniu systemów B2B. Nasze platformy B2B są nowoczesne, intuicyjne oraz łatwe w obsłudze. Zapewniamy wszelkie niezbędne integracje z innymi programami, dzięki którym z łatwością można kontrolować wszystkie procesy. Szczególną uwagę przykładamy do tego, aby wdrożone funkcjonalności były idealnie dopasowane do potrzeb określonej firmy, jak i jej klientów biznesowych.





