blog

Wizytówka Google Moja Firma

Ten post zawiera 986 słów i 6010 znaków.
Przeczytanie togo posta zajmuję około 4 minut.

Czym jest wizytówka Google?

1wizytowka

Wizytówka na mapach Google to rozwiązanie, które jest darmowe i przeznaczone dla każdego rodzaju przedsiębiorstwa. Dodatkowe opłaty mogą wiązać się jedynie z poprawą jej widoczności. Google Moja Firma jest narzędziem, które umożliwia stworzenie wizytówki firmy. Ta natomiast pojawia się wówczas w wynikach wyszukiwarki, a także na Google Maps.

Jakie informacje powinna zawierać wizytówka Google?

2info

Poprawne oraz aktualne informacje dotyczące działalności firmy to absolutna podstawa. Klient, który przybędzie po godzinach otwarcia z pewnością poczuje rozczarowanie i skorzysta z oferty konkurencji. Wizytówka Google powinna być czytelna dla odbiorcy. Należy w niej uwzględnić nie tylko nazwę przedsiębiorstwa, ale również zakres działalności. W sposób precyzyjny i zachęcający opisz to, czym się zajmujesz. Zastosuj język korzyści tak, aby wyróżnić się na tle konkurencji.

Niezwykle istotne są także zdjęcia. To właśnie one najbardziej przykuwają wzrok potencjalnych klientów. Poza tym, dzięki nim będzie łatwiej odnaleźć siedzibę Twojej firmy. Dobrze, jeśli fotografie będą dość wysokiej jakości, co powinno pozytywnie wpłynąć na Twój wizerunek. Warto pokazać produkty, wyposażenie, a także zespół pracowników. Zdjęcia z pewnością dodadzą Twojej firmie wiarygodności.

Zachęć swoich klientów do tego, aby zostawili ocenę i komentarz w wizytówce Google. Potencjalni kupujący zdecydowanie częściej wybierają sprawdzone oferty. Dlatego warto pokazać, że firma cieszy się dobrą opinią. Wizytówka Google często stanowi pierwszy kontakt odbiorcy z konkretną firmą. Szybkie zerknięcie na ilość i liczbę ocen zazwyczaj decyduje o tym, czy klient wybierze właśnie nas.

W Google Moja Firma masz możliwość dodawania wpisów, które będą wyświetlać się w wizytówce Google. Jakie informacje możesz opublikować? Zarówno dane dotyczące produktów, wraz z ceną i odnośnikiem do strony internetowej, jak i wszelkiego rodzaju nowości i informacje związane z tym, co aktualnie dzieje się w Twojej firmie.

Poprzez wizytówkę Google, potencjalni klienci mają możliwość zadawania pytań związanych z funkcjonowaniem Twojej firmy. Postaraj się odpowiadać na wszystkie z nich. To doskonały sposób, aby pokazać zainteresowanym, że nie są Ci obojętni. Co więcej, istnieje duże ryzyko, że osoba, która nie uzyskała odpowiedzi na nurtujące ją pytanie, nie skorzysta z Twojej oferty.

Obserwacja statystyk

3statystyki

Utworzenie konta w Google Moja Firma daje możliwość obserwowania statystyk związanych z wizytówką Google. Przede wszystkim można sprawdzić liczbę jej wyświetleń, która informuje o popularności firmy. Co więcej, zyskujesz także dostęp do liczby związanej z wyszukiwaniem wizytówki. To między innymi suma wyświetleń na hasła powiązane z produktami i usługami, jakie oferuje Twoja firma. Dzięki temu możesz zmienić swoją wizytówkę Google, jeśli Twoja oferta będzie pojawiać się przy hasłach, które nie są związane z Twoją działalnością.

Możesz także sprawdzić, jak często osoby zainteresowane przechodziły z wizytówki Google do Twojej strony internetowej. Ponadto, otrzymujesz dostęp do informacji związanej z częstotliwością wyświetleń trasy bądź nawiązywania połączeń z Twoją firmą.

Po pewnym czasie możesz również zobaczyć, w jaki sposób klienci znaleźli Twoją wizytówkę Google. Statystyki obejmują osoby, które:

  • wyszukiwały bezpośrednio – po nazwie bądź adresie firmy,
  • odkrywały – natknęły się na wizytówkę Google w trakcie szukania kategorii, produktu lub usługi,
  • szukały według marki – szukały marki związanej z Twoją firmą.

Czy warto stworzyć wizytówkę Google dla firmy bez lokalizacji?

4wiz

Warto wiedzieć, że brak fizycznej siedziby firmy nie jest przeszkodą w założeniu wizytówki Google. W przypadku, gdy prowadzisz wyłącznie sklep internetowy, możesz wybrać obszar na którym funkcjonujesz. Nie musisz ograniczać się do jednego miasta – może być to województwo bądź cały kraj.

Czy wizytówka Google ma wówczas sens? Jak najbardziej! Dzięki niej dotrzesz do wielu zainteresowanych osób, które w inny sposób nie dowiedziałyby się o istnieniu Twojej firmy. Dzięki wizytówce Google potencjalni klienci mogą od razu zapoznać się z opiniami na temat Twojej działalności, co bardzo często przesądza o skorzystaniu z określonej oferty.

Największe zalety wizytówki Google

5zalety

Dzięki wizytówce Google potencjalni klienci mogą w niezwykle szybki i łatwy sposób dotrzeć do Twojej firmy. W dobie wszechobecnego Internetu oraz informacji, ma to często kluczowe znaczenie. Użytkownicy cenią sobie także możliwość natychmiastowego podglądu lokalizacji i trasy, co także zapewnia wizytówka Google. Dzięki temu klienci od razu mogą skorzystać z nawigacji.

Godziny otwarcia, adres, a także numer telefonu to najważniejsze kwestie związane z funkcjonowaniem każdej firmy. Konieczność ich sprawdzania poprzez wchodzenie na kolejne strony internetowe bywa bardzo zniechęcające. Dzięki wizytówce Google klienci natychmiast wyświetlą te informacje.

Konkurencja, jaka panuje na obecnym rynku jest ogromna. Tak naprawdę posiadanie wizytówki Google powinno należeć do jednej z obowiązkowych czynności, jakie wykonujemy podczas zakładania działalności. To często właśnie ona jest głównym sposobem na odkrycie danej firmy przez klientów.

Pamiętaj jednak, aby aktualizować informacje, jakie zawiera wizytówka Google. Sprawdź także dokładnie, czy został wpisany poprawny adres oraz numer telefonu i e-mail. Dzięki temu zbudujesz wizerunek rzetelnej firmy oraz zdobędziesz zaufanie szerszego grona klientów. Wizytówka Google to bezpłatny sposób na to, aby zwiększyć swoją popularność , a tym samym sprzedaż.

powiązane artykuły