Chcesz w łatwy i szybki sposób kontrolować wszystkie procesy, które mają miejsce w Twojej firmie? Skorzystaj z integracji! Dzięki nim zautomatyzujesz działania i zadbasz o sprawną obsługę zamówień.

Czy integracje z Baselinker oraz Subiekt GT są dla Ciebie?

1

Zależy Ci na prostej obsłudze wszystkich zamówień?
Integracje pozwolą Ci w łatwy sposób – w jednym miejscu – kompleksowo obsługiwać zamówienia ze sklepów internetowych oraz platform sprzedażowych.

2

Chcesz zaoszczędzić czas?
Dzięki integracjom jesteś w stanie zautomatyzować większość procesów, jakie mają miejsce w Twoim sklepie internetowym. Tym samym zaoszczędzony czas możesz przeznaczyć na inne ważne kwestie.

3

Masz zamiar korzystać z wielu platform marketplace?
Za pomocą wyłącznie kilku kliknięć będziesz w stanie masowo wystawiać oraz modyfikować oferty wystawiane na różnych platformach typu Allegro czy Amazon.

4

Chcesz zminimalizować ryzyko powstania błędów?
Dzięki integracjom nie musisz obawiać się o powstanie błędów, które wiążą się z manualnym tworzeniem dokumentacji sprzedaży.

CO ZYSKASZ Z BASELINKER i subiekt GT?

Możliwość wielu integracji

W ramach systemu użytkownik zyskuje dostęp do wielu platform marketplace, sklepów, systemów księgowych czy firm kurierskich.

Pełna obsługa dokumentów

System samodzielnie obsługuje wszelkiego rodzaju dokumenty handlowe oraz magazynowe, w tym faktury.

Wygodna obsługa

Możliwość zarządzania wszystkimi zamówieniami pochodzącymi z różnych źródeł za pomocą jednego systemu.

Prowadzenie kartotek towaru

Subiekt GT prowadzi kartoteki produktów, usług oraz opakowań zwrotnych z zaawansowaną kalkulacją cen, w tym walutowych.

Pełna kontrola stanów magazynowych

System dokonuje synchronizacji magazynu z kanałami sprzedaży. Automatycznie zamykane są oferty, w przypadku braku dostępności towaru.

Prowadzenie kartotek kontrahentów

Program przechowuje wszystkie informacje dotyczące kontrahentów, także informacje typu CRM.

Szybsza realizacja zamówień

Baselinker może samodzielnie zmieniać status zamówienia, wystawić fakturę, wydrukować etykietę czy nadać paczkę. Dzięki temu zamówienie dotrze do klienta szybciej.

Obsługa płatności

Subiekt GT obsługuje płatności kartą, przedpłaty czy sprzedaż kredytową. Ponadto współpracuje z terminalami płatniczymi pochodzącymi od różnych operatorów.

Szybkie importowanie produktów

Można dodać je ręcznie, z użyciem pliku czy też za pomocą importu ofert lub aukcji.

Obsługa rachunków

Subiekt GT sprawnie obsługuje rachunki bankowe, zarówno złotówkowe, jak i walutowe, w tym czynności związane m.in. z wpłatą, wypłatą, transferem czy opłatami prowizyjnymi.

Automatyczne informowanie klientów

System sam dba o wysyłanie odpowiednich maili z powiadomieniami do klientów oczekujących na przesyłkę.

Raporty

Subiekt GT przygotowuje wiele różnych raportów i analiz, a także umożliwia tworzenie własnych zestawień.

POZOSTAŁE USŁUGI

Platforma usług w chmurze, która jest szczególnie polecana większym, stale rozwijającym się firmom.

To rozwiązanie dla małych i średnich firm, których asortyment na wirtualnych półkach nie przekroczy kilkunastu tysięcy produktów.

Umożliwia zbudowanie zarówno bloga, złożonej strony www, jak i sklepu internetowego.

Framework dzięki któremu proces tworzenia aplikacji przebiega znacznie szybciej.

Odznaczający się wydajnością open-sourcowy framework PHP, który usprawnia proces budowania aplikacji.

DZIELIMY SIĘ WIEDZĄ

szybki kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Piotr Mroczek

Project Manager

Monika Mroczek

Marketing Specialist

ZOBACZ, CO JESZCZE MOŻEMY DLA CIEBIE ZROBIĆ

PL   |  NL