blog

PrestaShop jako platforma crowdfundingowa

Ten post zawiera 251 słów i 1622 znaków.
Przeczytanie togo posta zajmuję około 1 minuty.

W ostatnich latach crowdfunding cieszy się coraz większą popularnością. Metoda finansowania przedsięwzięć oparta na alokacji kapitału przez inwestora w zamian za określone świadczenie zwrotne sprawia, że realizacja pomysłów staje się możliwa.

Sprawdź, dlaczego warto wykorzystać PrestaShop jako platformę crowdfundingową.

prestashop

Możliwość wyświetlenia informacji o stopniu, w jakim został do tej pory zrealizowany cel, a także o tym, ile pozyskano funduszy oraz ilu inwestorów już wsparło projekt.

prestashop

Inwestor w każdym momencie przeglądania strony ma dostęp do Koszyka. Tam może szybko sprawdzić, edytować, a następnie zatwierdzić wszystkie swoje wpłaty.

Klient może łatwo założyć konto, dzięki czemu jego dane osobowe pozostaną zapisane. Ma również możliwość wprowadzania zmian.

Na swoim koncie klient ma wgląd w historię wszystkich dotychczas złożonych zamówień.

Na karcie produktu klient może w szybki sposób zadecydować o kwocie, jaką chce wpłacić, a następnie przejść do płatności.

Możliwość umieszczania na platformie wszelkich plików filmowych i zdjęć.

Inwestorzy mają dostęp do wiadomości i aktualizacji, które dotyczą trwających projektów.

System umożliwia prowadzenie wielu kampanii jednocześnie.

Inwestor podczas realizacji zamówienia może sprawdzić poprawność zapisanych wcześniej danych, a następnie wybrać najdogodniejszą dla siebie opcję płatności.

Przykłady zaczerpnięto ze strony https://finext.money/pl/ , którą w całości zaprojektował i wykonał nasz zespół ComputerSoft.

powiązane artykuły