blog

Skuteczne pozycjonowanie sklepu internetowego

Ten post zawiera 659 słów i 4319 znaków.
Przeczytanie tego posta zajmuje około 3 minut.

pozycjonowanie

Ze względu na silną konkurencję w Internecie, odpowiednie zoptymalizowanie e-commerce tak, by  skutecznie wypozycjonować sklep niskim kosztem, to duże wyzwanie. Dlatego w ComputerSoft przygotowaliśmy kilka ważnych wskazówek, na jakie warto zwrócić uwagę podczas SEO.

Pozycjonowanie sklepu internetowego z profesjonalną agencją SEO

1pozycjonowanie

W profesjonalnej Agencji SEO nad pozycjonowaniem pracuje cały zespół projektowy, gdyż jest to złożona usługa, na którą składa się wiele działań.

Agencja SEO musi opracować listę słów kluczowych, na jakie sklep internetowy ma być widoczny w Google. Do jej zadań należy również planowanie contentu i zapełnienie strony sklepu wartościowymi dla użytkownika treściami. Niezbędne będzie również zbudowanie bazy linków zewnętrznych prowadzących do e-sklepu. Cenne będą także odpowiednio zbudowane linki wewnętrzne ułatwiające użytkownikowi poruszanie się po sklepie i łatwe sfinalizowanie transakcji.

Trzeba będzie również zoptymalizować architekturę całego serwisu pod odpowiednie frazy w wyszukiwarce. Optymalizacji będą podlegać nazwy kategorii, produktów i usług oraz tagi i opisy zdjęć. Proces ten pozwoli robotom Google, po wpisaniu odpowiedniej frazy przez użytkownika, zaproponować mu dokładnie to, czego właśnie szuka.

Agencja przeprowadzi także techniczną optymalizację strony sklepu internetowego. Prowadzone w tym zakresie działania zmniejszą czas ładowania strony oraz poprawią jej użyteczność (user experience – UX) i funkcjonalność dla odwiedzających ją użytkowników.

Zagrożenia związane z nieprofesjonalnie prowadzonym SEO

2zagrozenia

Niewłaściwie prowadzone działania z zakresu SEO z zakres e-commerce mogą przynieść nie tylko brak potencjalnych zysków, ale również stratę w postaci źle wydatkowanych pieniędzy na pozycjonowanie. Wiele działań może pójść źle, gdy zostaną przeprowadzone bez planu, niestarannie i bez odpowiedniej wiedzy i doświadczenia. Użytkownicy mogą stracić do sklepu zaufanie a Google obniżyć ranking strony odsyłając sklep internetowy na odległe pozycje w wyszukiwarce, gdzie już nikt nie zagląda.

Na co należy zwrócić uwagę przy pozycjonowaniu e-sklepu?

3

Główne obszary, na jakie właściciel sklepu internetowego powinien zwrócić uwagę, by mógł pozyskać klientów z organicznych wyników wyszukiwania, to:

  • przejrzysta i wygodna w nawigacji struktura e-sklepu w zakresie kategorii produktowych, która ułatwia użytkownikowi poruszanie się po sklepie online
  • właściwa struktura nagłówków Hx (heading tags) do prezentowania struktury treści, tak by użytkownicy oraz roboty wyszukiwarek wiedzieli, o czym będzie napisane poniżej
  • przyjazne i niezmienne adresy url z podziałem na adres domeny sklepu, kategorie produktu i produkt
  • prawidłowe zarządzanie stanami magazynowymi, w tym zerowymi stanami magazynowymi
  • wyposażenie całego sklepu w unikalne opisy kategorii i produktu, co wpłynie na jakość prezentacji asortymentu dla użytkowników
  • zoptymalizowanie meta tytułu (tag title) i meta opisu (tag description) strony sklepu, które wyświetlane są bezpośrednio w wynikach wyszukiwania w Google
  • blog lub poradnik stanowiące dodatkowe źródło wiedzy dla kupujących, które będą stale rozwijane
  • prawidłowe linkowanie wewnętrzne w sklepie, na blogu i w aktualnościach do konkretnych produktów, czy kategorii powiązanych z wpisem, co ma wpływ na konwersję
  • odpowiednio skonstruowana strona z komunikatem błędu 404, gdy np. uległa zmianie nazwa produktów lub kategorii lub zostały one usunięte z serwisu
  • optymalizacja kodu strony, by szybciej się wczytywała strona e-sklepu
  • poprawa użyteczności e-commerce pozwalająca użytkownikom na jasne i intuicyjne korzystanie ze sklepu internetowego.

Co zyskasz powierzając usługę pozycjonowania e-sklepu agencji ComputerSoft?

4

Decydując się na pozycjonowanie w ComputerSoft:

  • otrzymasz wsparcie z zakresu SEO i SEM całego naszego Zespołu projektowego
  • zwiększysz widoczność Twojego sklepu internetowego w Google
  • wygenerujesz wzrost ruchu na stronie sklepu oraz ilość zapytań o oferowane produkty i usługi
  • zbudujesz silniejszą i bardziej rozpoznawalną markę
  • osiągniesz wzrost sprzedaży.

Podobał Ci się wpis ?

Sending
Średnia opinia
0 (0 - liczba głosów)

powiązane artykuły

Zobacz, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić