Promesa
Biuro nieruchomości oferujące kompleksowe usługi dla klientów z Wrocławia i okolic. Doradcy zapewniają pełne wsparcie i bezpieczeństwo podczas procesu sprzedaży, nabycia, bądź wynajmu nieruchomości.
Produkty oferowane przez Mission Air mają na celu zapewniać komfort domowników poprzez oczyszczanie i nawilżanie powietrza. W swojej ofercie firma posiada m.in. osuszacze powietrza, klimatyzację, podgrzewacze wody, ogrzewanie oraz maty grzewcze.

Cele projektu
Zależało nam na tym, aby użytkownik w łatwy i szybki sposób był w stanie zapoznać się ze wszystkimi oferowanymi usługami, a także miał możliwość skorzystania z różnych form kontaktu. Istotną kwestią było również wdrożenie rozwiązania umożliwiającego sprawne wyszukanie określonych ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości.
Projekt dla strony Mission Air stworzyliśmy od podstaw. Naszym celem było umożliwienie sprzedaży również klientom biznesowym, czyli dystrybutorom. W związku z tym konieczne było wprowadzenie rozwiązań, które umożliwiałyby przyznawanie indywidualnych rabatów, otrzymanie spersonalizowanej oferty, czy posiadanie szczegółowego wglądu we wszystkie zamówienia.
Nasza rola
Stworzona przez nas strona internetowa posiada zaawansowaną wyszukiwarkę umożliwiającą szybkie odnalezienie najlepiej dopasowanych ofert – w zależności od lokalizacji, rodzaju nieruchomości, ilości pokojów, ceny czy powierzchni lokalu. Jednocześnie witryna jest na tyle przejrzysta oraz intuicyjna, że poruszanie się po niej odbywa się bardzo sprawnie.
Naszym zadaniem było stworzenie sklepu internetowego, spełniającego wszelkie potrzeby klienta biznesowego. W tym celu idealnie sprawdził się system PrestaShop. Ponadto, wdrożyliśmy integrację z programem BaseLinker, który jest dedykowany przedsiębiorcom funkcjonującym w branży e-commerce. Za jego pomocą można zautomatyzować praktycznie wszystkie procesy.
Proces
Rozpoznanie i badania
Przeprowadziliśmy szczegółowy wywiad, który pozwolił nam poznać oczekiwania naszego klienta. Zebraliśmy również wszystkie niezbędne informacje na temat potrzeb klientów korzystających z usług biura nieruchomości. Na tej podstawie rozpoczęliśmy proces projektowania.
Przeprowadziliśmy dokładny wywiad, który pozwolił nam poznać oczekiwania oraz potrzeby naszego klienta. Dzięki temu byliśmy w stanie zrozumieć specyfikę firmy Mission Air, aby następnie móc zaproponować najlepsze rozwiązania.
Makieta Low Fidelity
Po zebraniu wszystkich wniosków, przystąpiliśmy do opracowania makiety low fidelity. Naszym głównym zadaniem było zaprezentowanie oferty w czytelny sposób oraz umożliwienie szybkiego znajdowania konkretnych informacji.
Po zebraniu wszystkich wniosków, przystąpiliśmy do opracowania makiety low fidelity. Naszym głównym zadaniem było stworzenie funkcjonalnego sklepu, który zapewni odpowiednią obsługę także klientom biznesowym.
Makieta High Filelity i animacje
Na tym etapie zadbaliśmy o oprawę graficzną, a także dopracowaliśmy wszystkie szczegóły. Wzbogaciliśmy nasz projekt o pozostałe treści, tak aby tworzyły one spójną całość.
Na tym etapie zadbaliśmy o oprawę graficzną, wysoką jakość zdjęć, a także dopracowaliśmy wszystkie szczegóły. Wzbogaciliśmy nasz projekt o pozostałe treści, tak aby tworzyły one spójną całość. Jednocześnie zadbaliśmy o to, aby strona pozostawała przejrzysta.
Testowanie
Strona internetowa została przez nas sprawdzona pod kątem poprawnego działania. Dzięki temu zminimalizowaliśmy ryzyko pojawienia się błędów i awarii w przyszłości.
Witryna została przez nas sprawdzona pod kątem poprawnego działania. Upewniliśmy się, że wszystkie elementy działają prawidłowo, dzięki czemu do minimum zmniejszyliśmy ryzyko pojawienia się jakiejkolwiek awarii w przyszłości.
Rezultat
Stworzona przez nas strona internetowa jest intuicyjna i przejrzysta. Rozbudowana wyszukiwarka ofert pozwala szybko i w bardzo prosty sposób znaleźć nieruchomości, które są w najwyższym stopniu dopasowane do konkretnych potrzeb klienta.
Stworzyliśmy sklep online wraz z platformą B2B, która została wykonana w PrestaShop. Klient biznesowy ma możliwość założenia konta. Natomiast administrator sklepu może zaakceptować lub odrzucić taką prośbę. Dystrybutor widzi spersonalizowaną ofertę produktów, wraz z przyznanymi mu rabatami. Administrator może ustawić określone kredyty kupieckie dla danych partnerów biznesowych. Co więcej, użytkownik widzi także dokładną historię zamówień i faktur. W tym celu wdrożyliśmy integrację z programem BaseLinker. Naszemu klientowi zależało także na tym, aby dystrybutor podczas wyboru formy dostawy, mógł alternatywnie wybrać opcję wysyłki własnej, wraz załączeniem swojej etykiety wysyłkowej. W takiej sytuacji klient załącza własny list przewozowy, który automatycznie jest widoczny w BaseLinkerze. Dodatkowo wdrożyliśmy licznik przedstawiający czas wysyłki, automatyczne zliczanie sumy dodatkowej dostawy oraz dedykowany Messenger. W rezultacie powstała funkcjonalna platforma, spełniająca potrzeby klienta biznesowego.
Zobacz stronę tutaj: 
