Dla oficjalnego producenta Lahti Pro przygotowaliśmy sklep internetowy z asortymentem odzieży roboczej i środków ochrony indywidualnej. Mnogość kategorii produktów wymagała pomyślenia nad intuicyjną nawigacją w obrębie sklepu, która z jednej strony zapewni klientowi otrzymanie interesujących go wyników, a z drugiej strony umożliwi sprzedawcy zaprezentowanie sugestii produktów, jakie chciałby wypromować, aby zwiększyć sprzedaż.
Do sklepu została podpięta zakładka z opiniami zintegrowanymi z Ceneo.pl.
Górny pasek nawigacji zawiera rozwijane menu z podziałem na kategorie główne oraz podkategorie produktów.
W widoku kategorii klient może sortować produkty według wybranych kryteriów.
Karta produktu zawiera informacje o dostępności magazynowej, umożliwia podgląd zdjęcia w powiększeniu bez konieczności klikania oraz zawiera moduł produktów powiązanych i sugerowanych.
Po umieszczeniu produktu w koszyku wyskakuje okno pop-up z modułem sugestii innych produktów, które klient może błyskawicznie dodać do zakupu.
Ścieżka zakupu jest uproszczona do 3 kroków, zakupy nie wymagają logowania, a dzięki przyjaznemu interfejsowi klient szybko sfinalizuje transakcję, wybierając najwygodniejszą metodę dostawy oraz płatności.