Work&People

Agencja zatrudnienia, która łączy ludzi. Od 2007 roku wspiera koncerny oraz grupy kapitałowe w Polsce i w innych krajach w rekrutacji stałej, pracy tymczasowej oraz outsourcingu prostych procesów technologicznych.

Produkty oferowane przez Mission Air mają na celu zapewniać komfort domowników poprzez oczyszczanie i nawilżanie powietrza. W swojej ofercie firma posiada m.in. osuszacze powietrza, klimatyzację, podgrzewacze wody, ogrzewanie oraz maty grzewcze.

Cele projektu

Zależało nam na stworzeniu przejrzystej, intuicyjnej strony internetowej, która umożliwi użytkownikom sprawne wyszukanie najlepiej dopasowanych dla nich ofert pracy.

Projekt dla strony Mission Air stworzyliśmy od podstaw. Naszym celem było umożliwienie sprzedaży również klientom biznesowym, czyli dystrybutorom. W związku z tym konieczne było wprowadzenie rozwiązań, które umożliwiałyby przyznawanie indywidualnych rabatów, otrzymanie spersonalizowanej oferty, czy posiadanie szczegółowego wglądu we wszystkie zamówienia.

Nasza rola

Stworzona przez nas strona internetowa posiada zaawansowaną wyszukiwarkę umożliwiającą szybkie odnalezienie najlepiej dopasowanych ofert pracy stałej oraz tymczasowej. W tym celu zastosowaliśmy filtry odnoszące się m.in. do stanowiska czy miejscowości.

Naszym zadaniem było stworzenie sklepu internetowego, spełniającego wszelkie potrzeby klienta biznesowego. W tym celu idealnie sprawdził się system PrestaShop. Ponadto, wdrożyliśmy integrację z programem BaseLinker, który jest dedykowany przedsiębiorcom funkcjonującym w branży e-commerce. Za jego pomocą można zautomatyzować praktycznie wszystkie procesy.

Proces

Rozpoznanie i badania

Przeprowadziliśmy szczegółowy wywiad, który pozwolił nam poznać oczekiwania oraz potrzeby naszego klienta, jak i osób korzystających z usług agencji pracy. Na tej podstawie rozpoczęliśmy proces projektowania witryny.

Przeprowadziliśmy dokładny wywiad, który pozwolił nam poznać oczekiwania oraz potrzeby naszego klienta. Dzięki temu byliśmy w stanie zrozumieć specyfikę firmy Mission Air, aby następnie móc zaproponować najlepsze rozwiązania.

Makieta Low Fidelity

Po zebraniu wszystkich wniosków, przystąpiliśmy do opracowania makiety low fidelity. Naszym głównym zadaniem było zaprezentowanie ofert pracy w przejrzysty sposób oraz umożliwienie szybkiego znajdowania konkretnych informacji.

Po zebraniu wszystkich wniosków, przystąpiliśmy do opracowania makiety low fidelity. Naszym głównym zadaniem było stworzenie funkcjonalnego sklepu, który zapewni odpowiednią obsługę także klientom biznesowym.

Makieta High Filelity i animacje

Na tym etapie zadbaliśmy o oprawę graficzną, a także dopracowaliśmy wszystkie szczegóły. Wzbogaciliśmy nasz projekt o pozostałe treści, tak aby tworzyły one spójną całość.

Na tym etapie zadbaliśmy o oprawę graficzną, wysoką jakość zdjęć, a także dopracowaliśmy wszystkie szczegóły. Wzbogaciliśmy nasz projekt o pozostałe treści, tak aby tworzyły one spójną całość. Jednocześnie zadbaliśmy o to, aby strona pozostawała przejrzysta.

Testowanie

Strona internetowa została przez nas sprawdzona pod kątem poprawnego działania. Dzięki temu zminimalizowaliśmy ryzyko pojawienia się błędów i awarii w przyszłości.

Witryna została przez nas sprawdzona pod kątem poprawnego działania. Upewniliśmy się, że wszystkie elementy działają prawidłowo, dzięki czemu do minimum zmniejszyliśmy ryzyko pojawienia się jakiejkolwiek awarii w przyszłości.

Rezultat

Stworzona przez nas strona internetowa jest intuicyjna i przejrzysta. Rozbudowana wyszukiwarka pozwala szybko i w bardzo prosty sposób znaleźć oferty pracy, które są w najwyższym stopniu dopasowane do konkretnych potrzeb klienta. Ponadto, użytkownik ma możliwość szybkiego skontaktowania się z firmą za pomocą formularza kontaktowego do którego prowadzi dobrze widoczny na stronie widget.

Stworzyliśmy sklep online wraz z platformą B2B, która została wykonana w PrestaShop. Klient biznesowy ma możliwość założenia konta. Natomiast administrator sklepu może zaakceptować lub odrzucić taką prośbę. Dystrybutor widzi spersonalizowaną ofertę produktów, wraz z przyznanymi mu rabatami. Administrator może ustawić określone kredyty kupieckie dla danych partnerów biznesowych. Co więcej, użytkownik widzi także dokładną historię zamówień i faktur. W tym celu wdrożyliśmy integrację z programem BaseLinker. Naszemu klientowi zależało także na tym, aby dystrybutor podczas wyboru formy dostawy, mógł alternatywnie wybrać opcję wysyłki własnej, wraz załączeniem swojej etykiety wysyłkowej. W takiej sytuacji klient załącza własny list przewozowy, który automatycznie jest widoczny w BaseLinkerze. Dodatkowo wdrożyliśmy licznik przedstawiający czas wysyłki, automatyczne zliczanie sumy dodatkowej dostawy oraz dedykowany Messenger. W rezultacie powstała funkcjonalna platforma, spełniająca potrzeby klienta biznesowego.

Zobacz stronę tutaj: