STRAUSS CAPELLE VIENNA
Naszym klientem była słynna orkiestra z prawie 200-letnią historią. Występując w oryginalnych strojach historycznych, Strauss Capelle Vienna gra muzykę Straussa nie tylko w Wiedniu, ale także podczas tras koncertowych. Publiczność zawsze może być pewna, że doświadczy niesamowitych wrażeń na najwyższym światowym poziomie.
Produkty oferowane przez Mission Air mają na celu zapewniać komfort domowników poprzez oczyszczanie i nawilżanie powietrza. W swojej ofercie firma posiada m.in. osuszacze powietrza, klimatyzację, podgrzewacze wody, ogrzewanie oraz maty grzewcze.

Cele projektu
W tym przypadku naszym priorytetem była multimedialność strony pozwalająca na najlepsze zaprezentowanie działań i występów wiedeńskiej orkiestry.
Projekt dla strony Mission Air stworzyliśmy od podstaw. Naszym celem było umożliwienie sprzedaży również klientom biznesowym, czyli dystrybutorom. W związku z tym konieczne było wprowadzenie rozwiązań, które umożliwiałyby przyznawanie indywidualnych rabatów, otrzymanie spersonalizowanej oferty, czy posiadanie szczegółowego wglądu we wszystkie zamówienia.
Nasza rola
Zaprojektowaliśmy przejrzystą i nowoczesną stronę, odwołującą się do tradycji orkiestry. Witryna reprezentuje najważniejsze informacje, aktualności, użytkownicy mają możliwość sprawdzenia kalendarza oraz obejrzenia filmów z występów. Zależało nam na zapewnieniu intuicyjności w poruszaniu się po stronie przez użytkowników.
Naszym zadaniem było stworzenie sklepu internetowego, spełniającego wszelkie potrzeby klienta biznesowego. W tym celu idealnie sprawdził się system PrestaShop. Ponadto, wdrożyliśmy integrację z programem BaseLinker, który jest dedykowany przedsiębiorcom funkcjonującym w branży e-commerce. Za jego pomocą można zautomatyzować praktycznie wszystkie procesy.
Proces
Rozpoznanie i badania
Projektowanie poprzedziły wnikliwe rozmowy z klientem i spisanie jego oczekiwań. Zapoznaliśmy się z charakterystyką orkiestry oraz przeanalizowaliśmy rozwiązania stosowane przez konkurencję.
Przeprowadziliśmy dokładny wywiad, który pozwolił nam poznać oczekiwania oraz potrzeby naszego klienta. Dzięki temu byliśmy w stanie zrozumieć specyfikę firmy Mission Air, aby następnie móc zaproponować najlepsze rozwiązania.
Makieta Low Fidelity
Po zebraniu wniosków z badań przystąpiliśmy do opracowania architektury informacji, makiety low-fidelity. Pracując nad nowym layoutem mieliśmy na uwadze duży zakres materiału filmowego i dźwiękowego naszego klienta. Zdecydowaliśmy się na prosty układ onepage pozwalający na płynną i intuicyjną nawigację
Po zebraniu wszystkich wniosków, przystąpiliśmy do opracowania makiety low fidelity. Naszym głównym zadaniem było stworzenie funkcjonalnego sklepu, który zapewni odpowiednią obsługę także klientom biznesowym.
Makieta High Filelity i animacje
Sprawdzona pod kątem oczekiwań, szeroko rozumianej dostępności oraz użyteczności makieta low fidelity zaczęła zamieniać się w wersję coraz bardziej dopracowaną. Odpowiednio dobrana kolorystyka, typografia, układ treści budowały razem wrażenie elegancji.
Na tym etapie zadbaliśmy o oprawę graficzną, wysoką jakość zdjęć, a także dopracowaliśmy wszystkie szczegóły. Wzbogaciliśmy nasz projekt o pozostałe treści, tak aby tworzyły one spójną całość. Jednocześnie zadbaliśmy o to, aby strona pozostawała przejrzysta.
Testowanie
Jednym z ostatnich etapów jest testowanie – konieczne, by uniknąć błędów i nieprzewidzianych sytuacji związanych z użytkowaniem. Sprawdziliśmy działanie witryny, następnie uzupełniliśmy ją o brakujące materiały
Witryna została przez nas sprawdzona pod kątem poprawnego działania. Upewniliśmy się, że wszystkie elementy działają prawidłowo, dzięki czemu do minimum zmniejszyliśmy ryzyko pojawienia się jakiejkolwiek awarii w przyszłości.
Rezultat
Strona główna otwiera się video headerem, który w zapętleniu prezentuje migawki z koncertów. Zakładka media zawiera 4 podstrony prowadzące do materiałów photo, video i audio, którego można odsłuchać online, a także do podstrony download z materałami prasowymi
Stworzyliśmy sklep online wraz z platformą B2B, która została wykonana w PrestaShop. Klient biznesowy ma możliwość założenia konta. Natomiast administrator sklepu może zaakceptować lub odrzucić taką prośbę. Dystrybutor widzi spersonalizowaną ofertę produktów, wraz z przyznanymi mu rabatami. Administrator może ustawić określone kredyty kupieckie dla danych partnerów biznesowych. Co więcej, użytkownik widzi także dokładną historię zamówień i faktur. W tym celu wdrożyliśmy integrację z programem BaseLinker. Naszemu klientowi zależało także na tym, aby dystrybutor podczas wyboru formy dostawy, mógł alternatywnie wybrać opcję wysyłki własnej, wraz załączeniem swojej etykiety wysyłkowej. W takiej sytuacji klient załącza własny list przewozowy, który automatycznie jest widoczny w BaseLinkerze. Dodatkowo wdrożyliśmy licznik przedstawiający czas wysyłki, automatyczne zliczanie sumy dodatkowej dostawy oraz dedykowany Messenger. W rezultacie powstała funkcjonalna platforma, spełniająca potrzeby klienta biznesowego.
Zobacz stronę tutaj: 
