Selektoria

Holenderska Selektoria to działający w systemie afiliacyjnym sklep internetowy, który oferuje szeroki wybór mebli i dodatków do domu, jak i ogrodu. Oferta zawiera kilkanaście tysięcy produktów pochodzących z wielu różnych firm, które przyłączyły się do projektu.

Cele projektu

Chcieliśmy, aby klienci Selektorii w jednym miejscu mogli łatwo i szybko nabyć wszystkie produkty, których potrzebują do stworzenia wyjątkowej aranżacji wnętrza bądź ogrodu. Priorytetem było zbudowanie intuicyjnej i przejrzystej witryny, która będzie łatwa w zarządzaniu i jednocześnie zapewni sprawną obsługę wielu zamówień.

Nasza rola

Kierując się specyficznymi potrzebami naszego klienta, stworzyliśmy rozbudowaną, ale jednocześnie intuicyjną wyszukiwarkę, która umożliwia szybkie odnalezienie pasujących (spośród kilkunastu tysięcy) produktów. Jednocześnie zadbaliśmy o integrację sklepu z systemem magazynowo-handlowym, który zapewnia łatwe wprowadzanie modyfikacji oraz sprawne zarządzanie zamówieniami. Swoje działania oparliśmy na systemie PrestaShop, który pozwolił nam na wprowadzenie wszystkich niezbędnych funkcjonalności.

Proces

Rozpoznanie i badania

Stworzenie sklepu działającego w systemie afiliacyjnym wymagało od nas przeprowadzenia bardzo szczegółowego wywiadu z klientem. Podczas rozmowy zebraliśmy informacje związane z oczekiwaniami, ale także obawami odnośnie nowego sklepu. Przeanalizowaliśmy zastosowanie innowacyjnych rozwiązań, aby tak rozbudowana wyszukiwarka mogła sprawnie obsługiwać zamówienia, a cała strona internetowa działała szybko i była jak najbardziej intuicyjna.

Makieta Low Fidelity

Po zebraniu wszystkich wniosków, przystąpiliśmy do opracowania makiety low fidelity. Podczas jej tworzenia mieliśmy na uwadze ogromną ilość produktów, jaka będzie znajdowała się w sklepie internetowym. Zaprojektowaliśmy witrynę, która miała być przede wszystkim przejrzysta.

Makieta High Fidelity

Na tym etapie zadbaliśmy o oprawę graficzną i dopracowaliśmy wszystkie szczegóły. Wyróżniliśmy także najważniejsze elementy, takie jak sekcja produktów objętych promocją.

Testowanie

Witryna została przez nas sprawdzona pod kątem poprawnego działania, co w przypadku rozbudowanego sklepu internetowego ma bardzo istotne znaczenie. Upewniliśmy się, że cały proces składania zamówienia, jak i przemieszczanie się po kartach produktów jest wolne od błędów.

Rezultat

Strona główna jest przejrzysta, a nawigacja bardzo intuicyjna, co jest szczególnie istotne przy tak rozbudowanej ofercie bazującej na systemie afiliacyjnym. Wyróżniliśmy artykuły, które obejmuje czasowa promocja. Wszystkie produkty zostały podzielone na kategorie. Dodatkowo klient ma możliwość skorzystania z wielu przydatnych filtrów, co jest nieocenione przy tak szerokim asortymencie.

Zobacz stronę tutaj:  

szybki kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Piotr Mroczek

CEO/Project Manager

Monika Mroczek

Marketing Specialist