Netia

Jeden z największych i jednocześnie najpopularniejszych w Polsce operatorów telekomunikacyjnych. Dostawca usług telewizyjnych, Internetu oraz telefonii komórkowej i stacjonarnej.

Produkty oferowane przez Mission Air mają na celu zapewniać komfort domowników poprzez oczyszczanie i nawilżanie powietrza. W swojej ofercie firma posiada m.in. osuszacze powietrza, klimatyzację, podgrzewacze wody, ogrzewanie oraz maty grzewcze.

Cele projektu

Zależało nam na atrakcyjnym i przejrzystym zaprezentowaniu aktualnej oferty promocyjnej. Projektując witrynę, chcieliśmy w jak najprostszy sposób przeprowadzić klienta przez proponowane usługi, tak aby doprowadzić go do opcji umożliwiającej kontakt w celu nabycia konkretnego pakietu.

Projekt dla strony Mission Air stworzyliśmy od podstaw. Naszym celem było umożliwienie sprzedaży również klientom biznesowym, czyli dystrybutorom. W związku z tym konieczne było wprowadzenie rozwiązań, które umożliwiałyby przyznawanie indywidualnych rabatów, otrzymanie spersonalizowanej oferty, czy posiadanie szczegółowego wglądu we wszystkie zamówienia.

Nasza rola

Stworzyliśmy stronę internetową, która dostarcza odbiorcy wszystkich istotnych informacji. Jednocześnie jest ona bardzo czytelna i atrakcyjna wizualnie. Wyróżniliśmy mocne strony naszego klienta, a także zaprojektowaliśmy proste, ale tym samym bardzo funkcjonalne menu. Strona internetowa jest na tyle przejrzysta oraz intuicyjna, że poruszanie się po niej odbywa się bardzo sprawnie, co automatycznie zachęca odbiorcę do skorzystania z oferty.

Naszym zadaniem było stworzenie sklepu internetowego, spełniającego wszelkie potrzeby klienta biznesowego. W tym celu idealnie sprawdził się system PrestaShop. Ponadto, wdrożyliśmy integrację z programem BaseLinker, który jest dedykowany przedsiębiorcom funkcjonującym w branży e-commerce. Za jego pomocą można zautomatyzować praktycznie wszystkie procesy.

Proces

Rozpoznanie i badania

Przeprowadziliśmy szczegółowy wywiad, który pozwolił nam poznać oczekiwania oraz potrzeby naszego klienta. Zebraliśmy również wszystkie niezbędne informacje na temat grupy docelowej. Na ich podstawie rozpoczęliśmy proces projektowania.

Przeprowadziliśmy dokładny wywiad, który pozwolił nam poznać oczekiwania oraz potrzeby naszego klienta. Dzięki temu byliśmy w stanie zrozumieć specyfikę firmy Mission Air, aby następnie móc zaproponować najlepsze rozwiązania.

Makieta Low Fidelity

Po zebraniu wszystkich wniosków, przystąpiliśmy do opracowania makiety low fidelity. Naszym głównym zadaniem było zaprezentowanie oferty w jak najbardziej przejrzysty sposób. W tym celu stworzyliśmy czytelne menu, a także wyróżniliśmy aktualną ofertę.

Po zebraniu wszystkich wniosków, przystąpiliśmy do opracowania makiety low fidelity. Naszym głównym zadaniem było stworzenie funkcjonalnego sklepu, który zapewni odpowiednią obsługę także klientom biznesowym.

Makieta High Filelity i animacje

Na tym etapie zadbaliśmy o oprawę graficzną, a także dopracowaliśmy wszystkie szczegóły. Wzbogaciliśmy nasz projekt o pozostałe treści, tak aby tworzyły one spójną całość.

Na tym etapie zadbaliśmy o oprawę graficzną, wysoką jakość zdjęć, a także dopracowaliśmy wszystkie szczegóły. Wzbogaciliśmy nasz projekt o pozostałe treści, tak aby tworzyły one spójną całość. Jednocześnie zadbaliśmy o to, aby strona pozostawała przejrzysta.

Testowanie

Witryna została przez nas sprawdzona pod kątem poprawnego działania. Dokładnie prześledziliśmy całą ścieżkę, jaką ma do pokonania klient, aby zamówić określone usługi.

Witryna została przez nas sprawdzona pod kątem poprawnego działania. Upewniliśmy się, że wszystkie elementy działają prawidłowo, dzięki czemu do minimum zmniejszyliśmy ryzyko pojawienia się jakiejkolwiek awarii w przyszłości.

Rezultat

Stworzona przez nas strona internetowa przedstawia aktualną ofertę promocyjną w bardzo przystępny, przejrzysty sposób. Intuicyjna nawigacja pozwala odbiorcy na szybkie i bezproblemowe zapoznanie się z oferowanymi usługami. Ponadto, użytkownik zainteresowany skorzystaniem z oferty jest automatycznie przenoszony do sekcji umożliwiającej kontakt z firmą.

Stworzyliśmy sklep online wraz z platformą B2B, która została wykonana w PrestaShop. Klient biznesowy ma możliwość założenia konta. Natomiast administrator sklepu może zaakceptować lub odrzucić taką prośbę. Dystrybutor widzi spersonalizowaną ofertę produktów, wraz z przyznanymi mu rabatami. Administrator może ustawić określone kredyty kupieckie dla danych partnerów biznesowych. Co więcej, użytkownik widzi także dokładną historię zamówień i faktur. W tym celu wdrożyliśmy integrację z programem BaseLinker. Naszemu klientowi zależało także na tym, aby dystrybutor podczas wyboru formy dostawy, mógł alternatywnie wybrać opcję wysyłki własnej, wraz załączeniem swojej etykiety wysyłkowej. W takiej sytuacji klient załącza własny list przewozowy, który automatycznie jest widoczny w BaseLinkerze. Dodatkowo wdrożyliśmy licznik przedstawiający czas wysyłki, automatyczne zliczanie sumy dodatkowej dostawy oraz dedykowany Messenger. W rezultacie powstała funkcjonalna platforma, spełniająca potrzeby klienta biznesowego.

Zobacz stronę tutaj: