Narzędzia Non Stop
Zwrócił się do nas sklep internetowy oferujący szeroki wybór akcesoriów do pracy, a także odzież roboczą przeznaczoną zarówno do wykonywania zwykłych czynności, jak i tych bardziej ryzykownych, które wymagają specjalistycznego ubioru.
Produkty oferowane przez Mission Air mają na celu zapewniać komfort domowników poprzez oczyszczanie i nawilżanie powietrza. W swojej ofercie firma posiada m.in. osuszacze powietrza, klimatyzację, podgrzewacze wody, ogrzewanie oraz maty grzewcze.

Cele projektu
Zależało nam na stworzeniu przejrzystej witryny, która zapewnia szybkie i przyjemne zakupy. Ze względu na dużą ilość produktów chcieliśmy, aby nasz klient mógł łatwo i sprawnie zarządzać wszystkimi zamówieniami, a także samodzielnie modyfikować informacje związane z ofertą.
Projekt dla strony Mission Air stworzyliśmy od podstaw. Naszym celem było umożliwienie sprzedaży również klientom biznesowym, czyli dystrybutorom. W związku z tym konieczne było wprowadzenie rozwiązań, które umożliwiałyby przyznawanie indywidualnych rabatów, otrzymanie spersonalizowanej oferty, czy posiadanie szczegółowego wglądu we wszystkie zamówienia.
Nasza rola
Zbudowaliśmy sklep internetowy, który pomimo rozbudowanej oferty, umożliwia łatwe odnalezienie określonych produktów. Dokonaliśmy tego poprzez stworzenie kategorii oraz podkategorii, a także filtrów, które znacznie przyspieszają poszukiwania.
Naszym zadaniem było stworzenie sklepu internetowego, spełniającego wszelkie potrzeby klienta biznesowego. W tym celu idealnie sprawdził się system PrestaShop. Ponadto, wdrożyliśmy integrację z programem BaseLinker, który jest dedykowany przedsiębiorcom funkcjonującym w branży e-commerce. Za jego pomocą można zautomatyzować praktycznie wszystkie procesy.
Proces
Rozpoznanie i badania
Przeprowadziliśmy szczegółowy wywiad, który pozwolił nam poznać oczekiwania oraz potrzeby naszego klienta. Na ich podstawie rozpoczęliśmy projektowanie.
Przeprowadziliśmy dokładny wywiad, który pozwolił nam poznać oczekiwania oraz potrzeby naszego klienta. Dzięki temu byliśmy w stanie zrozumieć specyfikę firmy Mission Air, aby następnie móc zaproponować najlepsze rozwiązania.
Makieta Low Fidelity
Po tym, gdy zebraliśmy wszystkie niezbędne informacje, przystąpiliśmy do tworzenia makiety low fidelity. Naszą propozycją była czytelna strona główna z kilkoma kategoriami głównymi oraz podkategoriami. Rozbudowane kategorie produktów umiejscowione na pasku nawigacji u góry strony umożliwiają skuteczne i precyzyjne przeszukiwanie produktów. Wyszukiwanie przez wyszukiwarkę zostało usprawnione poprzez podpowiedzi w formie miniatur produktów oraz pasujących kategorii.
Po zebraniu wszystkich wniosków, przystąpiliśmy do opracowania makiety low fidelity. Naszym głównym zadaniem było stworzenie funkcjonalnego sklepu, który zapewni odpowiednią obsługę także klientom biznesowym.
Makieta High Filelity i animacje
W kolejnym etapie doprecyzowaliśmy szablon dodając kolejne funkcjonalności oraz podejmując decyzje o kolorystyce i typografii.
Przewidzieliśmy również miejsce na slider, dzięki któremu można zamieszczać promocje lub tematyczne oferty.
Sklep zintegrowany został z opiniami z serwisu Opineo.pl, które uwidaczniają się po najechaniu na zakładkę z boku strony oraz z opiniami z Allegro, które przewijają się karuzelowo pod sekcją z najlepszymi okazjami.
Na karcie produktu znajduje się moduł informujący, jakiej kwoty brakuje do darmowej przesyłki. Po dodaniu produktu do koszyka wyświetlają się sugestie innych produktów. Ścieżka zakupowa została pomyślana tak, aby klient jak najszybciej mógł sfinalizować zakup, co minimalizuje ryzyko porzucenia koszyka. Po zaznaczeniu opcji FV, dane do FV są pobierane automatycznie.
Na tym etapie zadbaliśmy o oprawę graficzną, wysoką jakość zdjęć, a także dopracowaliśmy wszystkie szczegóły. Wzbogaciliśmy nasz projekt o pozostałe treści, tak aby tworzyły one spójną całość. Jednocześnie zadbaliśmy o to, aby strona pozostawała przejrzysta.
Testowanie
Następnym ważnym etapem było sprawdzenie strony internetowej pod kątem błędów. Upewniliśmy się, że proces składania zamówień działa bez zarzutu.
Witryna została przez nas sprawdzona pod kątem poprawnego działania. Upewniliśmy się, że wszystkie elementy działają prawidłowo, dzięki czemu do minimum zmniejszyliśmy ryzyko pojawienia się jakiejkolwiek awarii w przyszłości.
Rezultat
Stworzony przez nas sklep internetowy jest łatwy w obsłudze i zarządzaniu oraz intuicyjny i przejrzysty dla kupujących.
Stworzyliśmy sklep online wraz z platformą B2B, która została wykonana w PrestaShop. Klient biznesowy ma możliwość założenia konta. Natomiast administrator sklepu może zaakceptować lub odrzucić taką prośbę. Dystrybutor widzi spersonalizowaną ofertę produktów, wraz z przyznanymi mu rabatami. Administrator może ustawić określone kredyty kupieckie dla danych partnerów biznesowych. Co więcej, użytkownik widzi także dokładną historię zamówień i faktur. W tym celu wdrożyliśmy integrację z programem BaseLinker. Naszemu klientowi zależało także na tym, aby dystrybutor podczas wyboru formy dostawy, mógł alternatywnie wybrać opcję wysyłki własnej, wraz załączeniem swojej etykiety wysyłkowej. W takiej sytuacji klient załącza własny list przewozowy, który automatycznie jest widoczny w BaseLinkerze. Dodatkowo wdrożyliśmy licznik przedstawiający czas wysyłki, automatyczne zliczanie sumy dodatkowej dostawy oraz dedykowany Messenger. W rezultacie powstała funkcjonalna platforma, spełniająca potrzeby klienta biznesowego.
Zobacz stronę tutaj: 
