Narzędzia Non Stop

Zwrócił się do nas sklep internetowy oferujący szeroki wybór akcesoriów do pracy, a także odzież roboczą przeznaczoną zarówno do wykonywania zwykłych czynności, jak i tych bardziej ryzykownych, które wymagają specjalistycznego ubioru.

Cele projektu

Zależało nam na stworzeniu przejrzystej witryny, która zapewnia szybkie i przyjemne zakupy. Ze względu na dużą ilość produktów chcieliśmy, aby nasz klient mógł łatwo i sprawnie zarządzać wszystkimi zamówieniami, a także samodzielnie modyfikować informacje związane z ofertą.

Nasza rola

Zbudowaliśmy sklep internetowy, który pomimo rozbudowanej oferty, umożliwia łatwe odnalezienie określonych produktów. Dokonaliśmy tego poprzez stworzenie kategorii oraz podkategorii, a także filtrów, które znacznie przyspieszają poszukiwania.

Proces

Rozpoznanie i badania

Przeprowadziliśmy szczegółowy wywiad, który pozwolił nam poznać oczekiwania oraz potrzeby naszego klienta. Na ich podstawie rozpoczęliśmy projektowanie.

Makieta Low Fidelity

Po tym, gdy zebraliśmy wszystkie niezbędne informacje, przystąpiliśmy do tworzenia makiety low fidelity. Naszą propozycją była czytelna strona główna z kilkoma kategoriami głównymi oraz podkategoriami. Rozbudowane kategorie produktów umiejscowione na pasku nawigacji u góry strony umożliwiają skuteczne i precyzyjne przeszukiwanie produktów. Wyszukiwanie przez wyszukiwarkę zostało usprawnione poprzez podpowiedzi w formie miniatur produktów oraz pasujących kategorii.

Makieta High Fidelity i animacje

W kolejnym etapie doprecyzowaliśmy szablon dodając kolejne funkcjonalności oraz podejmując decyzje o kolorystyce i typografii.

Przewidzieliśmy również miejsce na slider, dzięki któremu można zamieszczać promocje lub tematyczne oferty.

Sklep zintegrowany został z opiniami z serwisu Opineo.pl, które uwidaczniają się po najechaniu na zakładkę z boku strony oraz z opiniami z Allegro, które przewijają się karuzelowo pod sekcją z najlepszymi okazjami.

Na karcie produktu znajduje się moduł informujący, jakiej kwoty brakuje do darmowej przesyłki. Po dodaniu produktu do koszyka wyświetlają się sugestie innych produktów. Ścieżka zakupowa została pomyślana tak, aby klient jak najszybciej mógł sfinalizować zakup, co minimalizuje ryzyko porzucenia koszyka. Po zaznaczeniu opcji FV, dane do FV są pobierane automatycznie.

Testowanie

Następnym ważnym etapem było sprawdzenie strony internetowej pod kątem błędów. Upewniliśmy się, że proces składania zamówień działa bez zarzutu.

Rezultat

Stworzony przez nas sklep internetowy jest łatwy w obsłudze i zarządzaniu oraz intuicyjny i przejrzysty dla kupujących.

Zobacz stronę tutaj:  

szybki kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Piotr Mroczek

CEO/Project Manager

Monika Mroczek

Marketing Specialist