Narzędzia Non Stop

Sklep internetowy oferujący szeroki wybór narzędzi oraz elektronarzędzi. Wysokiej jakości produkty pochodzą od renomowanych producentów. Bogaty asortyment spełnia oczekiwania zarówno profesjonalistów, jak i domowych majsterkowiczów.

Cele Kampanii

W głównej mierze naszym celem był wzrost sprzedaży określonych produktów, ale także zdobycie nowych klientów oraz zwiększenie świadomości dotyczącej sklepu internetowego wśród potencjalnych zainteresowanych.

Kampania w Social Mediach

Stworzyliśmy dwie kampanie Google Ads – w sieci wyszukiwania oraz produktową. Kampania ogólna, w sieci wyszukiwania, miała na celu zwiększenie widoczności witryny oraz dotarcie do osób, które w szczególności mogą być zainteresowane skorzystaniem z oferty sklepu internetowego. Natomiast kampania produkowana została wdrożona po to, aby zwiększyć sprzedaż określonych produktów, a jednocześnie zachęcić odbiorców do poznania asortymentu.

Rozpoznanie i badania

Zanim rozpoczęliśmy tworzenie reklam w Google Ads, przeprowadziliśmy dokładną analizę potrzeb naszego klienta. Zapoznaliśmy się ze specyfiką branży, a także z grupą docelową. W przypadku kampanii w sieci wyszukiwania, istotnym punktem było dobranie odpowiednich słów kluczowych. W tym celu wykorzystaliśmy dedykowane narzędzia SEO, dzięki którym dowiedzieliśmy się, które frazy kluczowe powiązane z produktami dostępnymi w sklepie, cieszą się największą popularnością i są najczęściej wyszukiwane przez klientów. Na podstawie zgromadzonych informacji, wybraliśmy główne słowa kluczowe, które miały promować całą kampanię, a także byliśmy w stanie stworzyć właściwe opisy oraz nagłówki reklam. Kampania produktowa została natomiast utworzona pod konkretne produkty, na sprzedaży których zależało naszemu klientowi w szczególności.

Więcej o kampanii

W celu stworzenia kampanii produktowej, założyliśmy konto w Google Merchant Center, a następnie połączyliśmy je z kontem reklamowym Google Ads. Poprzez Google Merchant Center, większość produktów dodaliśmy automatycznie z witryny sklepu, za pomocą specjalnej wtyczki. Dzięki temu informacje na temat produktów (przede wszystkim cena) codziennie podlegają automatycznej aktualizacji, a więc reklamy w Google zawsze prezentują aktualnie obowiązującą cenę produktu. W celu zwiększenia skuteczności kampanii, do produktów zostały dodane opisy zawierające określone frazy kluczowe.

Rezultat

Przeprowadzone przez naszą agencję interaktywną działania, spowodowały zwiększenie popularności sklepu internetowego, a także wzrost sprzedaży. Obie kampanie były monitorowane na bieżąco, dzięki czemu byliśmy w stanie reagować na zmieniające się trendy wśród kupujących, a także inne czynniki, jakie mają wpływ na kampanie. Dedykowane narzędzia SEO pozwoliły nam sprawdzać oraz dostosowywać się do zmieniającej się skuteczności konkretnych fraz kluczowych

Zobacz stronę tutaj: