EdWings
Firma z 20-letnim doświadczeniem zajmująca się kompleksowo edukacją dzieci i młodzieży. Przede wszystkim oferuje zajęcia językowe lecz w swojej ofercie ma także innego rodzaju projekty edukacyjne, jak na przykład lekcje robotyki.
Produkty oferowane przez Mission Air mają na celu zapewniać komfort domowników poprzez oczyszczanie i nawilżanie powietrza. W swojej ofercie firma posiada m.in. osuszacze powietrza, klimatyzację, podgrzewacze wody, ogrzewanie oraz maty grzewcze.

Cele projektu
Naszym priorytetem było stworzenie przejrzystej strony internetowej, która nie tylko prezentuje ofertę, ale również umożliwia użytkownikom założenie konta i dostęp do specjalnej strefy kursanta.
Projekt dla strony Mission Air stworzyliśmy od podstaw. Naszym celem było umożliwienie sprzedaży również klientom biznesowym, czyli dystrybutorom. W związku z tym konieczne było wprowadzenie rozwiązań, które umożliwiałyby przyznawanie indywidualnych rabatów, otrzymanie spersonalizowanej oferty, czy posiadanie szczegółowego wglądu we wszystkie zamówienia.
Nasza rola
Stworzyliśmy platformę na której kursanci mogą zarejestrować się, a następnie zalogować do specjalnej strefy związanej z kursem językowym, którego są uczestnikiem. Strona umożliwia także wykonanie bezpłatnego testu językowego, wysłanie zapytania poprzez formularz czy zapisanie się do newslettera.
Naszym zadaniem było stworzenie sklepu internetowego, spełniającego wszelkie potrzeby klienta biznesowego. W tym celu idealnie sprawdził się system PrestaShop. Ponadto, wdrożyliśmy integrację z programem BaseLinker, który jest dedykowany przedsiębiorcom funkcjonującym w branży e-commerce. Za jego pomocą można zautomatyzować praktycznie wszystkie procesy.
Proces
Rozpoznanie i badania
Przeprowadziliśmy szczegółowy wywiad, który pozwolił nam poznać oczekiwania oraz potrzeby naszego klienta. Na ich podstawie rozpoczęliśmy proces projektowania.
Przeprowadziliśmy dokładny wywiad, który pozwolił nam poznać oczekiwania oraz potrzeby naszego klienta. Dzięki temu byliśmy w stanie zrozumieć specyfikę firmy Mission Air, aby następnie móc zaproponować najlepsze rozwiązania.
Makieta Low Fidelity
Po zebraniu wszystkich wniosków, przystąpiliśmy do opracowania makiety low fidelity. Zależało nam na tym, aby strona internetowa była w jak najwyższym stopniu przejrzysta. Zdecydowaliśmy się na podział na kilka kategorii oraz wyszczególnienie najważniejszych elementów, takich jak możliwość zalogowania się na konto kursanta czy opcja zapisania się na kurs.
Po zebraniu wszystkich wniosków, przystąpiliśmy do opracowania makiety low fidelity. Naszym głównym zadaniem było stworzenie funkcjonalnego sklepu, który zapewni odpowiednią obsługę także klientom biznesowym.


Makieta High Filelity i animacje
Na tym etapie zadbaliśmy o oprawę graficzną i dopracowaliśmy wszystkie szczegóły. Wzbogaciliśmy nasz projekt o kolory, logo, grafikę i pozostałe treści, tak aby tworzyły spójną całość.
Na tym etapie zadbaliśmy o oprawę graficzną, wysoką jakość zdjęć, a także dopracowaliśmy wszystkie szczegóły. Wzbogaciliśmy nasz projekt o pozostałe treści, tak aby tworzyły one spójną całość. Jednocześnie zadbaliśmy o to, aby strona pozostawała przejrzysta.
Testowanie
Witryna została przez nas sprawdzona pod kątem poprawnego działania. Sprawdziliśmy poprawność przesyłania formularzy oraz działanie strefy kursanta.
Witryna została przez nas sprawdzona pod kątem poprawnego działania. Upewniliśmy się, że wszystkie elementy działają prawidłowo, dzięki czemu do minimum zmniejszyliśmy ryzyko pojawienia się jakiejkolwiek awarii w przyszłości.
Rezultat
Strona główna jest przejrzysta, a nawigacja bardzo intuicyjna. Nowa strona internetowa umożliwia założenie konta, dzięki któremu użytkownik zyskuje dostęp do strefy kursanta. Co więcej, poprzez witrynę może wypełnić test językowy bądź przesłać formularz z zapytaniem.
Stworzyliśmy sklep online wraz z platformą B2B, która została wykonana w PrestaShop. Klient biznesowy ma możliwość założenia konta. Natomiast administrator sklepu może zaakceptować lub odrzucić taką prośbę. Dystrybutor widzi spersonalizowaną ofertę produktów, wraz z przyznanymi mu rabatami. Administrator może ustawić określone kredyty kupieckie dla danych partnerów biznesowych. Co więcej, użytkownik widzi także dokładną historię zamówień i faktur. W tym celu wdrożyliśmy integrację z programem BaseLinker. Naszemu klientowi zależało także na tym, aby dystrybutor podczas wyboru formy dostawy, mógł alternatywnie wybrać opcję wysyłki własnej, wraz załączeniem swojej etykiety wysyłkowej. W takiej sytuacji klient załącza własny list przewozowy, który automatycznie jest widoczny w BaseLinkerze. Dodatkowo wdrożyliśmy licznik przedstawiający czas wysyłki, automatyczne zliczanie sumy dodatkowej dostawy oraz dedykowany Messenger. W rezultacie powstała funkcjonalna platforma, spełniająca potrzeby klienta biznesowego.
Zobacz stronę tutaj: 
