DK-PRIME

Deweloper oferujący wysokiej jakości domy we Wrocławiu. Wszystkie inwestycje powstają przy współpracy ze sprawdzonymi wykonawcami, dzięki czemu spółka DK Prime jest w stanie zagwarantować najwyższy standard. Ponadto, klienci mają możliwość skorzystania z oferty prac wykończeniowych czy aranżacji wnętrz.

Produkty oferowane przez Mission Air mają na celu zapewniać komfort domowników poprzez oczyszczanie i nawilżanie powietrza. W swojej ofercie firma posiada m.in. osuszacze powietrza, klimatyzację, podgrzewacze wody, ogrzewanie oraz maty grzewcze.

Cele projektu

Zależało nam na stworzeniu atrakcyjnej wizualnie strony internetowej, która przedstawi zrealizowane już inwestycje, jak i te które są w trakcie lub zostały dopiero zaplanowane. Ponadto, chcieliśmy ułatwić odbiorcom szybki kontakt z deweloperem.

Projekt dla strony Mission Air stworzyliśmy od podstaw. Naszym celem było umożliwienie sprzedaży również klientom biznesowym, czyli dystrybutorom. W związku z tym konieczne było wprowadzenie rozwiązań, które umożliwiałyby przyznawanie indywidualnych rabatów, otrzymanie spersonalizowanej oferty, czy posiadanie szczegółowego wglądu we wszystkie zamówienia.

Nasza rola

Stworzyliśmy stronę internetową, która jest przejrzysta, a jednocześnie dostarcza wszystkich niezbędnych szczegółów na temat wszystkich inwestycji. W każdym momencie użytkownik może skorzystać z widgetu umiejscowionego w widocznym miejscu na stronie internetowej, który umożliwia szybki kontakt z firmą.

Naszym zadaniem było stworzenie sklepu internetowego, spełniającego wszelkie potrzeby klienta biznesowego. W tym celu idealnie sprawdził się system PrestaShop. Ponadto, wdrożyliśmy integrację z programem BaseLinker, który jest dedykowany przedsiębiorcom funkcjonującym w branży e-commerce. Za jego pomocą można zautomatyzować praktycznie wszystkie procesy.

Proces

Rozpoznanie i badania

Przeprowadziliśmy dokładny wywiad, który pozwolił nam poznać oczekiwania oraz potrzeby naszego klienta. Dzięki temu byliśmy w stanie zrozumieć specyfikę firmy, jak i jej klientów.

Przeprowadziliśmy dokładny wywiad, który pozwolił nam poznać oczekiwania oraz potrzeby naszego klienta. Dzięki temu byliśmy w stanie zrozumieć specyfikę firmy Mission Air, aby następnie móc zaproponować najlepsze rozwiązania.

Makieta Low Fidelity

Po zebraniu wszystkich wniosków, przystąpiliśmy do opracowania makiety low fidelity. Naszym głównym zadaniem było przejrzyste i zarazem atrakcyjne zaprezentowanie oferty.

Po zebraniu wszystkich wniosków, przystąpiliśmy do opracowania makiety low fidelity. Naszym głównym zadaniem było stworzenie funkcjonalnego sklepu, który zapewni odpowiednią obsługę także klientom biznesowym.

Makieta High Filelity i animacje

Na tym etapie zadbaliśmy o oprawę graficzną, wysoką jakość zdjęć, a także dopracowaliśmy wszystkie szczegóły. Wzbogaciliśmy nasz projekt o pozostałe treści, tak aby tworzyły one spójną całość.

Na tym etapie zadbaliśmy o oprawę graficzną, wysoką jakość zdjęć, a także dopracowaliśmy wszystkie szczegóły. Wzbogaciliśmy nasz projekt o pozostałe treści, tak aby tworzyły one spójną całość. Jednocześnie zadbaliśmy o to, aby strona pozostawała przejrzysta.

Testowanie

Witryna została przez nas sprawdzona pod kątem poprawnego działania. Ważne było również to, aby użytkownicy mogli szybko i bezproblemowo skontaktować się z firmą.

Witryna została przez nas sprawdzona pod kątem poprawnego działania. Upewniliśmy się, że wszystkie elementy działają prawidłowo, dzięki czemu do minimum zmniejszyliśmy ryzyko pojawienia się jakiejkolwiek awarii w przyszłości.

Rezultat

Stworzona przez nas strona internetowa jest bardzo intuicyjna w obsłudze. Użytkownik ma możliwość natychmiastowego przejścia do formularza kontaktowego – bez względu na to, jaką podstronę aktualnie przegląda. Natomiast proste i czytelne menu pozwala szybko odnaleźć pożądane informacje.

Stworzyliśmy sklep online wraz z platformą B2B, która została wykonana w PrestaShop. Klient biznesowy ma możliwość założenia konta. Natomiast administrator sklepu może zaakceptować lub odrzucić taką prośbę. Dystrybutor widzi spersonalizowaną ofertę produktów, wraz z przyznanymi mu rabatami. Administrator może ustawić określone kredyty kupieckie dla danych partnerów biznesowych. Co więcej, użytkownik widzi także dokładną historię zamówień i faktur. W tym celu wdrożyliśmy integrację z programem BaseLinker. Naszemu klientowi zależało także na tym, aby dystrybutor podczas wyboru formy dostawy, mógł alternatywnie wybrać opcję wysyłki własnej, wraz załączeniem swojej etykiety wysyłkowej. W takiej sytuacji klient załącza własny list przewozowy, który automatycznie jest widoczny w BaseLinkerze. Dodatkowo wdrożyliśmy licznik przedstawiający czas wysyłki, automatyczne zliczanie sumy dodatkowej dostawy oraz dedykowany Messenger. W rezultacie powstała funkcjonalna platforma, spełniająca potrzeby klienta biznesowego.

Zobacz stronę tutaj: