Costa

Sklep z dekoracjami Costa zwrócił się do nas z prośbą o przygotowanie funkcjonalnego sklepu internetowego dla ich różnorodnego i bogatego asortymentu.Charakter tego sklepu najlepiej oddaje ich własny slogan: Miejsce inspiracji. Costa formowała się wraz z rozwijającym się w Polsce rynkiem imprez okolicznościowych.

costa

Cele projektu

Strona miała w przejrzysty sposób prezentować asortyment sklepu oraz intuicyjnie prowadzić użytkownika.

Nasz rola

Naszym zadaniem było zaprojektowanie kompleksowej witryny. Zdecydowaliśmy się oprzeć jej konstrukcję o silnik Prestashop, który umożliwia intuicyjną obsługę panelu administracyjnego.

Proces

Rozpoznanie i badania

W ostatnich latach upowszechniły się imprezy tematyczne, co pozwoliło na wyodrębnienie konkretnych kategorii produktowych z uwzględnieniem ich motywu i prezentowanie gotowych zestawów produktów. Ułatwia to klientowi ścieżkę zakupową oraz zwalnia z konieczności wkładania wysiłku w poszukiwania. Costa prezentuje ofertę sklepu, dzieląc produkty według okazji, motywów tematycznych, pomieszczeń do przystrojenia oraz ogólnych kategorii.

Makieta Low Fidelity

Jednym z najważniejszych założeń projektu było ułatwienie dostępu do produktów. Mnogość produktów dostępnych w ofercie została posegregowana tak, aby klient mógł z łatwością odnaleźć szukaną rzecz oraz przy okazji zwrócił uwagę na powiązane artykuły. Koszyk zakupowy to także ważny element sklepu internetowego, m.in. dlatego zdecydowaliśmy się na PrestaShop. Uproszczone kroki zamówienia i dokonywania płatności pozwolą sprawnie sfinalizować transakcję – silnik PrestaShop charakteryzuje się przejrzystością ścieżki zakupowej.

Makieta High Fidelity

Wszystkie nasze założenia uzgodnione z klientem rozwijane były w kierunku ostatecznej makiety strony. Strona posiada prosty układ z czytelnie wydzielonymi sekcjami tematycznymi.

Testowanie

Wgrany na tymczasową domenę projekt stopniowo otrzymywał brakujące treści. Na tym etapie sprawdzaliśmy wdrożone przez nas rozwiązania w celu uniknięcia jakichkolwiek błędów, które mogłyby się pojawić później.

Rezultat

Sklep Costa opiera się na trzech filarach:1. Maksymalnej wygodzie wyboru. 2. Widoczności asortymentu i cross-sellingu. 3. Czytelności informacji o płatności i dostawie.Ponadto sklep costa.pl połączony jest z systemem do fakturowania Sage Symfonia 2.0, który pozwala na wygodne zarządzanie księgowością. Dodatkowo BaseLinker, system integrujący narzędzia e-commerce, umożliwia zarządzanie wieloma platformami z jednego miejsca.

Zobacz stronę tutaj: 

szybki kontakt

Masz pytania? Skontaktuj się z nami

Piotr Mroczek

CEO/Project Manager

Monika Mroczek

Marketing Specialist