Andrino

Andrino jest firmą zajmującą się produkcją i sprzedażą telewizorów oraz smartfonów. Firma zapewnia wysokiej jakości komponenty z uznanych marek. Użytkownicy mają dostęp do oryginalnego sklepu Google Play oraz najnowszych aktualizacji. Andrino podkreśla znaczenie Asystenta Google w swoich produktach jako znak innowacyjności i udogodnienia dla użytkowników.

Produkty oferowane przez Mission Air mają na celu zapewniać komfort domowników poprzez oczyszczanie i nawilżanie powietrza. W swojej ofercie firma posiada m.in. osuszacze powietrza, klimatyzację, podgrzewacze wody, ogrzewanie oraz maty grzewcze.

Cele projektu

Priorytetem projektu było czytelne i atrakcyjne przedstawienie produktów firmy Andrino. Strona miała być nowoczesna, reprezentująca wartości firmy. Materiały graficzne wraz z treścią miały tworzyć atrakcyjną kompozycję.

Projekt dla strony Mission Air stworzyliśmy od podstaw. Naszym celem było umożliwienie sprzedaży również klientom biznesowym, czyli dystrybutorom. W związku z tym konieczne było wprowadzenie rozwiązań, które umożliwiałyby przyznawanie indywidualnych rabatów, otrzymanie spersonalizowanej oferty, czy posiadanie szczegółowego wglądu we wszystkie zamówienia.

Nasza rola

Zaprojektowaliśmy stronę internetową, która wyróżnia się niebanalnym, przykuwającym uwagę designem. Stworzone przez nas animacje zachęcają potencjalnego klienta firmy Andrino do nabycia określonych produktów. Witryna jest przejrzysta, a umieszczona na niej treść dostarcza użytkownikom najważniejszych informacji.

Naszym zadaniem było stworzenie sklepu internetowego, spełniającego wszelkie potrzeby klienta biznesowego. W tym celu idealnie sprawdził się system PrestaShop. Ponadto, wdrożyliśmy integrację z programem BaseLinker, który jest dedykowany przedsiębiorcom funkcjonującym w branży e-commerce. Za jego pomocą można zautomatyzować praktycznie wszystkie procesy.

Proces

Rozpoznanie i badania

Zanim przystąpiliśmy do projektowania, zebraliśmy informacje od klienta dotyczące jego oczekiwań i obaw wobec nowej strony. Zbadaliśmy temat pod kątem analizy konkurencji i optymalnych rozwiązań, które moglibyśmy wdrożyć.

Przeprowadziliśmy dokładny wywiad, który pozwolił nam poznać oczekiwania oraz potrzeby naszego klienta. Dzięki temu byliśmy w stanie zrozumieć specyfikę firmy Mission Air, aby następnie móc zaproponować najlepsze rozwiązania.

Makieta Low Fidelity

Po zebraniu wniosków z poprzednich etapów przystąpiliśmy do opracowania. Zgodnie z wytycznymi klienta oraz naszymi spostrzeżeniami zaproponowaliśmy prosty układ strony, w którym dominować będą zdjęcia produktowe oraz slogany.

Po zebraniu wszystkich wniosków, przystąpiliśmy do opracowania makiety low fidelity. Naszym głównym zadaniem było stworzenie funkcjonalnego sklepu, który zapewni odpowiednią obsługę także klientom biznesowym.

Makieta High Filelity i animacje

Kolejnym etapem było dopracowanie makiety. Zaproponowaliśmy atrakcyjny i nowoczesny dark mode.
Stronę uzupełniły animacje, np. na telewizorze oraz interakcje zachodzące podczas scrollowania. Na jednej z podstron możliwe jest też przesuwanie wskaźnika, dzięki któremu użytkownik może porównać jakość obrazów w różnych telewizorach.

Na tym etapie zadbaliśmy o oprawę graficzną, wysoką jakość zdjęć, a także dopracowaliśmy wszystkie szczegóły. Wzbogaciliśmy nasz projekt o pozostałe treści, tak aby tworzyły one spójną całość. Jednocześnie zadbaliśmy o to, aby strona pozostawała przejrzysta.

Testowanie

W celu upewnienia się, że stworzona przez nas strona internetowa działa poprawnie, przetestowaliśmy ją pod kątem awaryjności. Dzięki temu nasz klient zyskał pewność odnośnie jej niezawodności. Na samym końcu uzupełniliśmy treści oraz dopracowaliśmy wszelkie szczegóły, po czym uruchomiliśmy nową witrynę www.

Witryna została przez nas sprawdzona pod kątem poprawnego działania. Upewniliśmy się, że wszystkie elementy działają prawidłowo, dzięki czemu do minimum zmniejszyliśmy ryzyko pojawienia się jakiejkolwiek awarii w przyszłości.

Rezultat

Otrzymaliśmy nowoczesną, atrakcyjną stronę.

Stworzyliśmy sklep online wraz z platformą B2B, która została wykonana w PrestaShop. Klient biznesowy ma możliwość założenia konta. Natomiast administrator sklepu może zaakceptować lub odrzucić taką prośbę. Dystrybutor widzi spersonalizowaną ofertę produktów, wraz z przyznanymi mu rabatami. Administrator może ustawić określone kredyty kupieckie dla danych partnerów biznesowych. Co więcej, użytkownik widzi także dokładną historię zamówień i faktur. W tym celu wdrożyliśmy integrację z programem BaseLinker. Naszemu klientowi zależało także na tym, aby dystrybutor podczas wyboru formy dostawy, mógł alternatywnie wybrać opcję wysyłki własnej, wraz załączeniem swojej etykiety wysyłkowej. W takiej sytuacji klient załącza własny list przewozowy, który automatycznie jest widoczny w BaseLinkerze. Dodatkowo wdrożyliśmy licznik przedstawiający czas wysyłki, automatyczne zliczanie sumy dodatkowej dostawy oraz dedykowany Messenger. W rezultacie powstała funkcjonalna platforma, spełniająca potrzeby klienta biznesowego.

Zobacz stronę tutaj: