Alminas
Pracownia architektoniczna Alminas tworzy projekty wnętrz, których aranżacja ma dawać domownikom ukojenie i wytchnienie po długim dniu. Architekci przywiązują dużą uwagę do detali, które choć mogą być niewidoczne na pierwszy rzut oka, w rzeczywistości mają duży wpływ na samopoczucie mieszkańców, jak i gości.
Produkty oferowane przez Mission Air mają na celu zapewniać komfort domowników poprzez oczyszczanie i nawilżanie powietrza. W swojej ofercie firma posiada m.in. osuszacze powietrza, klimatyzację, podgrzewacze wody, ogrzewanie oraz maty grzewcze.

Cele projektu
Projektując stronę internetową, chcieliśmy jak najlepiej oddać charakter Alminas. Zależało nam na stworzeniu witryny, która jest prosta, funkcjonalna, ale jednocześnie przykuwa wzrok oryginalnym designem.
Projekt dla strony Mission Air stworzyliśmy od podstaw. Naszym celem było umożliwienie sprzedaży również klientom biznesowym, czyli dystrybutorom. W związku z tym konieczne było wprowadzenie rozwiązań, które umożliwiałyby przyznawanie indywidualnych rabatów, otrzymanie spersonalizowanej oferty, czy posiadanie szczegółowego wglądu we wszystkie zamówienia.
Nasza rola
Stworzyliśmy witrynę, która jest przejrzysta i zwraca uwagę niebanalną grafiką. Na stronie głównej uwidoczniliśmy zrealizowane przez pracownię architektoniczną dotychczasowe projekty, które ukazują estetykę i styl, jakimi kierują się założyciele Alminas.
Naszym zadaniem było stworzenie sklepu internetowego, spełniającego wszelkie potrzeby klienta biznesowego. W tym celu idealnie sprawdził się system PrestaShop. Ponadto, wdrożyliśmy integrację z programem BaseLinker, który jest dedykowany przedsiębiorcom funkcjonującym w branży e-commerce. Za jego pomocą można zautomatyzować praktycznie wszystkie procesy.
Proces
Rozpoznanie i badania
Przeprowadziliśmy szczegółowy wywiad, który pozwolił nam poznać oczekiwania oraz potrzeby naszego klienta. Szczególnie ważne było dla nas zrozumienie charakteru firmy, który chcieliśmy jak najlepiej oddać poprzez nasz projekt.
Przeprowadziliśmy dokładny wywiad, który pozwolił nam poznać oczekiwania oraz potrzeby naszego klienta. Dzięki temu byliśmy w stanie zrozumieć specyfikę firmy Mission Air, aby następnie móc zaproponować najlepsze rozwiązania.
Makieta Low Fidelity
Po zebraniu wszystkich niezbędnych informacji, przystąpiliśmy do tworzenia makiety low fidelity. Zaproponowaliśmy prosty, przejrzysty układ strony, gdzie główną rolę będzie odgrywać grafika.
Po zebraniu wszystkich wniosków, przystąpiliśmy do opracowania makiety low fidelity. Naszym głównym zadaniem było stworzenie funkcjonalnego sklepu, który zapewni odpowiednią obsługę także klientom biznesowym.
Makieta High Filelity i animacje
W headerze wykorzystaliśmy delikatne animujące się bryły i kształty, które przepływają powoli i wraz z pastelową kolorystyką tworzą wrażenie spokoju, wyciszenia i harmonii. Grafika przyciąga uwagę lecz jednocześnie nie jest narzucająca się.
Na tym etapie zadbaliśmy o oprawę graficzną, wysoką jakość zdjęć, a także dopracowaliśmy wszystkie szczegóły. Wzbogaciliśmy nasz projekt o pozostałe treści, tak aby tworzyły one spójną całość. Jednocześnie zadbaliśmy o to, aby strona pozostawała przejrzysta.
Testowanie
Sprawdziliśmy witrynę pod kątem awaryjności oraz poprawnego funkcjonowanie. Dzięki temu upewniliśmy się, że strona jest całkowicie wolna od błędów.
Witryna została przez nas sprawdzona pod kątem poprawnego działania. Upewniliśmy się, że wszystkie elementy działają prawidłowo, dzięki czemu do minimum zmniejszyliśmy ryzyko pojawienia się jakiejkolwiek awarii w przyszłości.
Rezultat
Stworzyliśmy wyjątkową stronę internetową, która urzeka swoją prostotą, a jej niebanalny wygląd pozostaje w pamięci użytkowników na dłużej.
Stworzyliśmy sklep online wraz z platformą B2B, która została wykonana w PrestaShop. Klient biznesowy ma możliwość założenia konta. Natomiast administrator sklepu może zaakceptować lub odrzucić taką prośbę. Dystrybutor widzi spersonalizowaną ofertę produktów, wraz z przyznanymi mu rabatami. Administrator może ustawić określone kredyty kupieckie dla danych partnerów biznesowych. Co więcej, użytkownik widzi także dokładną historię zamówień i faktur. W tym celu wdrożyliśmy integrację z programem BaseLinker. Naszemu klientowi zależało także na tym, aby dystrybutor podczas wyboru formy dostawy, mógł alternatywnie wybrać opcję wysyłki własnej, wraz załączeniem swojej etykiety wysyłkowej. W takiej sytuacji klient załącza własny list przewozowy, który automatycznie jest widoczny w BaseLinkerze. Dodatkowo wdrożyliśmy licznik przedstawiający czas wysyłki, automatyczne zliczanie sumy dodatkowej dostawy oraz dedykowany Messenger. W rezultacie powstała funkcjonalna platforma, spełniająca potrzeby klienta biznesowego.
Zobacz stronę tutaj: 
