Performace marketing specialist
Oczekujemy od Ciebie przede wszystkim:
■ Minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku.
■ Analiza postępów związanych z pozycjonowaniem strony i sprawdzanie jej pozycji w wyszukiwarkach, wskazywanie obszarów do poprawy, analiza konkurencji,
■ Dbanie o dostarczanie odpowiednich treści do strony,
■ Monitorowanie ruchu na stronie i reagowanie na bieżące wyniki,
Link building
■ Doświadczenia w prowadzeniu kampanii – najlepiej udokumentowane.
■ Znajomości narzędzi reklamowych Google, Facebooka, LinkedIn, Instagrama, Youtube’a.
■ Bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office.
■ Bardzo dobrej znajomości narzędzi m.in Google Analytics, Facebook Ads Manager, Google Tag Manager, Google Keyword Planner, Google Data Studio.
■ Umiejętności pracy z myślą o celu i pod presją czasu.
My zaproponujemy:
■ Pracę w zgranym zespole i dużą samodzielność
■ Realny wpływ na końcowy efekt projektów
■ Do wyboru – Umowa o pracę, B2B
■ Pełny etat albo mniej – jeśli pracujesz sprawnie i potrzebujesz mniej czasu na ukończenie projektu
■ Pracę w biurze we Wrocławiu. Jest możliwość pracy zdalnej
■ Elastyczne godziny pracy
■ Zatrudniamy studentów