Wsparcie PrestaShop

Serwis na godziny - Pakiety

Silver

Pakiet podstawowy

6 h prac nad Twoim sklepem

990 zł netto

  • W ciągu 6 godzin pracy dewelopera rozwiązywane będą wszystkie problemy techniczne występujące w sklepie, dzięki czemu działanie sklepu zostanie przyspieszone.

Gold

Pakiet popularny

14 h prac nad Twoim sklepem

1990 zł netto

  • Zapewniamy 14 godzin pracy nad sklepem
  • Usługi doradcze zespołu e-commerce
  • W cenie tego pakietu oferujemy zbudowanie nieskomplikowanego modułu sklepowego

 

 

 

 

 

Platynowy

Pakiet kompleksowy

30 h prac nad Twoim sklepem

3990 zł netto

  • W cenie pakietu zawiera się aż 30 godzin pracy dewelopera nad sklepem
  • Usługi doradcze zespołu e-commerce
  • W cenie pakietu zawiera się instalacja oraz konfiguracja nowego szablonu

 

 

 

 

 

Nie widzisz Pakietu dla siebie?

Skontaktuj się z nami, a nasz specjalista zaproponuje Ci indywidualne rozwiązanie.

 

Jak działa serwis ComputerSoft?

W ramach obsługi pakietu godzinnego możesz wykorzystac cały zespół lub wybrane osoby w Twoim sklepie PrestaShop. 

Ty jedynie:

  1. Zamawiasz wybrany przez Ciebie Pakiet godzin.
  2. Wskazujesz jakie czynności serwisowe mamy wykonać.
  3. Akceptujesz harmonogram i poprawność wykonania zleconych prac.

Po ustaleniu harmonogramu prac, przystępujemy do realizacji zadania. W zależności od trudności zadania, prace naprawcze będziemy mogli zakończyć jeszcze tego samego dnia, następnego dnia lub maksymalnie w ciągu 20 dni.  Ewentualnie niewykorzystane godziny z danego miesiąca pozostaną do wykorzystania w dogodnym dla Ciebie terminie .

My dodatkowo:

  1. Proponujemy dodatkowe ulepszenia do wykonania w ramach pakietu.

Wszystko po to, aby zapewnić stabilność sklepu oraz wzrost sprzedaży Twojego eCommerce.

 Zakres pomocy technicznej  ComputerSoft

  • aktualizacja strony PrestaShop 
  • instalacja lub zmiana szablonu
  • tworzenie, instalacja i modyfikacja modułów
  • instalacja i konfiguracja wtyczek, pluginów i dodatków
  • uzupełnianie witryny treścią
  • tworzenie projektów graficznych
  • wprowadzanie tłumaczeń
  • importowanie produktów z zewnętrznych baz danych
  • dostosowanie funkcjonalności serwisu do charakteru eCommerce
  • wszelkie prace programistyczne, graficzne oraz UX
  • zmiany w CMS
  • konfiguracja metod dostawy
  • naprawa błędów w funkcjonowaniu witryny
  • testy wydajności strony i jej optymalizacja
  • wdrożenie Google AMP do skrócenia czasu ładowania strony
  • wdrożenie na stronę certyfikatu SSL
  • przygotowanie sklepu do uruchomienia
  • stworzenie kopi bezpieczeństwa strony
  • monitoring, usuwanie wirusów oraz instalacja oprogramowania antywirusowego
  • integracje z zewnętrznymi systemami
    in.: FreshMail, Allegro, FedEx Polska, SMSAPI, Enova ERP, Symfonia, Optima
  • szkolenia z zakresu obsługi sklepu, strony www i bloga
  • doradztwo UX oraz UI developera
Katalog wdrożeń
OPINIE
Ocena 4.95 / 5
gwiazdki
według 112 opinii
opinie klientów

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.
Przeglądarka internetowa umożliwia zablokowanie plików cookie.

Zamknij [X]