Performace marketing specialist

Oczekujemy od Ciebie przede wszystkim:

■ Minimum rocznego doświadczenia na podobnym stanowisku.
■ Analiza postępów związanych z pozycjonowaniem strony i sprawdzanie jej pozycji w wyszukiwarkach, wskazywanie obszarów do poprawy, analiza konkurencji,
■ Dbanie o dostarczanie odpowiednich treści do strony,
■ Monitorowanie ruchu na stronie i reagowanie na bieżące wyniki,
Link building
■ Doświadczenia w prowadzeniu kampanii – najlepiej udokumentowane.
■ Znajomości narzędzi reklamowych Google, Facebooka, LinkedIn, Instagrama, Youtube’a.
■ Bardzo dobrej znajomości pakietu Microsoft Office.
■ Bardzo dobrej znajomości narzędzi m.in Google Analytics, Facebook Ads Manager, Google Tag Manager, Google Keyword Planner, Google Data Studio.
■ Umiejętności pracy z myślą o celu i pod presją czasu.

My zaproponujemy:

■  Pracę w zgranym zespole i dużą samodzielność

■  Realny wpływ na końcowy efekt projektów

■  Do wyboru – Umowa o pracę, B2B

■  Pełny etat albo mniej – jeśli pracujesz sprawnie i potrzebujesz mniej czasu na ukończenie projektu

■  Pracę w biurze we Wrocławiu. Jest możliwość pracy zdalnej

■  Elastyczne godziny pracy

■  Zatrudniamy studentów

Co oznacza praca z nami ?

Dzielimy się wiedzą

Jeździmy na wydarzenia i konference technologiczne

Budżet rozwojowy

Elastyczne godziny pracy

Finansujemy pakiety Pluralsight, Udemy

Forma zatrudnienia jest dostosowana do Twoich potrzeb

Zgrany zespół

Czekamy na Ciebie! Aplikuj teraz:

Zobacz, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić