Aby było można przeprowadzić na stronie działania z zakresu SEO, niezbędne jest przekazanie agencji dostępów do:

  • serwera FTP (pliki źródłowe strony)
  • panelu CMS (systemu zarządzania stroną www)
  • narzędzi Google:
    • Google Analytics (do analityki statystyk ruchu i zachowań użytkowników na stronie)
    • Google Search Console (do sprawdzania statusu indeksowania strony oraz zoptymalizowania jej widoczności)
    • Tag Manager (do śledzenia zachowań użytkowników na stronie).

Jeżeli agencja SEO zajmuje się również budową strony internetowej/sklepu internetowego, które w przyszłości będzie pozycjonować, zazwyczaj sama w imieniu Klienta zakłada w/w dostępy i nimi administruje.

Katalog wdrożeń
OPINIE
Ocena 4.95 / 5
gwiazdki
według 104 opinii
opinie klientów

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.
Przeglądarka internetowa umożliwia zablokowanie plików cookie.

Zamknij [X]