Google nie ujawnia konkretnych czynników wpływających na ranking witryny. Nie da się więc precyzyjnie określić, kiedy pojawią się pierwsze wyniki pozycjonowania. Na pierwsze efekty można czekać zarówno kilka tygodni, jak i kilka miesięcy, w zależności od:

  • branży w jakiej działa firma – duża konkurencja utrudnia prowadzenie działań związanych z pozycjonowaniem
  • tematyki witryny – strony o tematyce wrażliwej z zakresu życia, zdrowia, samopoczucia, statusu materialnego i pranego są skrupulatniej weryfikowane przez Google
  • wieku strony – pozycjonowanie nowej strony, do której trzeba zbudować zaufanie jest trudniejsze
  • jakości strony – Google docenia strony o wysokiej reputacji, z bardzo wysokim poziomem zaufania i dużą ilością wysokiej jakości użytecznych treści.

Dla przykładu można powiedzieć, że więcej czasu potrwa optymalizacja nowej strony o setkach lub tysiącu podstron. Trzeba zoptymalizować więcej kodu strony, napisać więcej użytecznych treści i zdobyć więcej wartościowych linków. Więcej w tym wypadku oznacza również dłużej. Po pracach przeprowadzonych przez specjalistów SEO, do pracy przystępują roboty Google, które indeksują witrynę. W tym samym czasie prowadzone są kolejne działania optymalizacyjne. Ich celem jest jak najszybszy wzrost zaufania do strony co przekłada się na jej ranking w Google.

Katalog wdrożeń
OPINIE
Ocena 4.95 / 5
gwiazdki
według 104 opinii
opinie klientów

Ta witryna internetowa korzysta z plików cookie. Pozostając na niej wyrażasz zgodę na korzystanie z cookie.
Przeglądarka internetowa umożliwia zablokowanie plików cookie.

Zamknij [X]