blog

Gdy chcesz otworzyć sklep online, wybierz PrestaShop

Ten post zawiera 700 słów i 4534 znaków.
Przeczytanie tego posta zajmuje około 3 minut.

Nie prowadziłeś wcześniej sprzedaży w internecie? Nie martw się. To nic trudnego. Zaufaj sprawdzonym rozwiązaniom e-commerce i wybierz PrestaShop.
PrestaShop to tania, prosta w obsłudze i kompleksowa platforma do sprzedaży online. Z tego rozwiązania skorzystało już prawie 300 000 sprzedawców. Skorzystaj i Ty!

NA CO MOGĘ LICZYĆ, GDY WYBIORĘ PRESTASHOP?

PROSTY I INTUICYJNY INTERFEJS

Back office pozwoli w sposób prosty i intuicyjny na zarządzanie, aktualizowanie, edytowanie produktów, zamówień i usług, oraz wiele więcej.

PEŁNA KONTROLA NAD SKLEPEM PRZEZ 24 GODZINY NA DOBĘ

Panel administracyjny umożliwi pełną kontrolę nad sklepem internetowym poprzez każde urządzenie z dostępem do internetu, np.: komputer, smartfon, tablet.

PROFESJONALNY DESIGN PLATFORMY SPRZEDAŻOWEJ

PrestaShop to niezliczone ilości różnych szablonów oraz modułów, które pomogą stworzyć rozpoznawalny charakter i spójny wizerunek Twojego sklepu.

PERSONALIZACJA PRODUKTÓW

Sklep internetowy PrestaShop pozwoli na szybkie dodawanie produktów, określanie ich parametrów (np. kod, opis, ceny), dodawanie zdjęć oraz ich udostępnianie klientom.

CO JESZCZE ZYSKAM DZIĘKI PRESTASHOP?

SZYBKA OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ

Oprogramowanie PrestaShop oferuje wiele ciekawych rozwiązań ułatwiających edycję i korekty zamówień, zwrot produktów oraz informuje o statusie realizowanych zamówień.

ZARZĄDZANIE BAZĄ KLIENTÓW

System PrestaShop pozwala na szybkie i sprawne zarządzanie klientami sklepu internetowego, co pozwala sprawdzić statystyki zakupów danej osoby i udzielić stosownego rabatu.

ZRÓŻNICOWANE FORMY WYSYŁKI I PŁATNOŚCI

Sklep internetowy PrestaShop umożliwia dodanie dostawców i kurierów z odrębnymi kosztami dostawy uzależnionymi, np. od wartości zamówienia, czy wagi towarów.

ZARZĄDZANIE STANAMI MAGAZYNOWYMI

PrestaShop można z łatwością zintegrować z programami magazynowymi sklepu, gdy ten prowadzi sprzedaż nie tylko online, co zapewnia pełną kontrolę nad sprzedażą.

KOORDYNOWANIE DZIAŁAŃ KLIKU SKLEPÓW NA RAZ

Dzięki rozwiązaniu MultiStore, które oferuje jeden panel administracyjny do kilku sklepów, ułatwisz pracę sobie i pracownikom centralnie zarządzając różnymi sklepami.

PROSTA OBSŁUGA RYNKÓW ZAGRANICZNYCH

Platforma PrestaShop oferuje szeroki zakres gotowych tłumaczeń w ponad 75 językach, możliwość tworzenia dowolnej ilości walut oraz wbudowaną opcję aktualizacji kursów walut, dzięki którym poprowadzisz swoją sprzedaż na całym świecie.

OPTYMALIZACJA SEO

Dzięki modułowi SEO PrestaShop automatycznie stworzysz mapę strony i znaczniki meta dla strony głównej sklepu oraz stron produktów, a tym samym zwiększysz widoczność witryny w naturalnych wynikach wyszukiwania.

ANALITYKA PROWADZONEJ SPRZEDAŻY

Rozbudowany system modułów do analizy i statystyk PrestaShop da pełny podgląd ilość wkładanych produktów do koszyka, ilości i wartości składanych zamówień, poziomu zapasów magazynowych oraz efektywności reklam.

GDY ZDECYDUJESZ SIĘ NA PRESTASHOP, CZEKAJĄ CIĘ KOLEJNE PYTANIA.

Jaką agencję interaktywną wybrać?
Czym powinna się charakteryzować agencja marketingowa?
Na co zwrócić szczególną uwagę przy wyborze wykonawcy sklepu internetowego?

DOBRA AGENCJA INTERAKTYWNA TO:

FIRMA Z DOŚWIADCZENIEM W E-COMMERCE
Agencja interaktywna powinna mieć doświadczenie w tym co robi, a więc w projektowaniu nie tylko witryn, ale również sklepów internetowych. Dobrze by było, by była obecna na rynku przynajmniej od kilkunastu lat.

PARTNERSKIE RELACJE WE WSPÓŁPRACY

Agencja marketingowa powinna współpracować z Klientem na każdym etapie realizowanego projektu, wsłuchując się dokładnie w jego potrzeby i oczekiwania. Powinna chętnie służyć radą i dzielić się wiedzą. Zobacz case studies.

ZRÓŻNICOWANE USŁUGI Z ZAKRESU MARKETINGU

Niewątpliwą zaletą współpracy z dobrą agencją jest to, że może ona zaoferować cały wachlarz różnych usług, m.in.: usługi graficzne,  content strony z angażującymi użytkowników i unikalnymi treściami, usługi z zakresu SEO i SEM.

FACHOWA POMOC W ROZWIJANIU SPRZEDAŻY

Na koniec warto się zainteresować, czy agencja po tym jak wykona projekt, będzie Cię wspierać i zostanie z Tobą na dłużej. Dobrze, by mogła zaoferować Ci serwis, hosting oraz inne rozwiązania wspierające Twoją sprzedaż internetową.

Masz więcej pytań? Zadzwoń do nas !
Agencja Marketingowa i interaktywna – ComputerSoft

Podobał Ci się wpis ?

Sending
Średnia opinia
0 (0 - liczba głosów)

powiązane artykuły

Zobacz, co jeszcze możemy dla Ciebie zrobić